۲۸ فروردین ۱۴۰۰، ۲۱:۴۴

استاندار خراسان شمالی:

سلامت انتخابات موجب حضور حداکثری مردم پای صندوق رای می‌شود

سلامت انتخابات موجب حضور حداکثری مردم پای صندوق رای می‌شود

بجنورد- استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه استان در انتخابات گذشته جزو کم تخلف‌ترین استانها بوده، گفت: صحت و سلامت انتخابات موجب انگیزه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی شجاعی عصر شنبه در نشست با اعضای هیأت بازرسی انتخابات خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اساس برگزاری انتخابات در استان رعایت اصل صحت و سلامت انتخابات است تا شاهد انتخاباتی با مشارکت حداکثری باشیم.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر رعایت آداب برگزاری انتخابات گفت: صحت و سلامت انتخابات موجب انگیزه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و رقابت سالم بین کاندیداها خواهد شد.

وی افزود: پذیرفتن انجام وظیفه در هیأت‌های اجرا و نظارت بر انتخابات به معنای عدم حمایت از کاندیدای خاص و سمت و سو دادن به انتخابات است، بنابراین در تعیین بازرسان صندوق‌های رأی باید نهایت دقت را داشته باشیم.

شجاعی با تاکید بر آموزش لازم به بازرسان و سربازرسان برای شناخت چارچوب اختیارات و وظایف خود، بیان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون در هر انتخاباتی به دنبال کوبیدن بر طبل جانبداری، تقلب و عدم صحت در برگزاری انتخابات بودند.

استاندار خراسان شمالی در انتها با بیان اینکه ما امانت دار رأی مردم هستیم و باید خاستگاه و جایگاه قانونی خود را بدانیم، گفت: خراسان شمالی در انتخابات مجلس شورای اسلامی به لحاظ صحت و مشارکت جزو استان‌های برتر بود و باید تلاش کنیم این سند افتخار بار دیگر در انتخابات پیش رو رقم بخورد.

کد خبر 5191446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha