۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۵۱

بیش از ۲هزار دوچرخه سوار در سال ۹۹ با مترو تردد کردند

بیش از ۲هزار دوچرخه سوار در سال ۹۹ با مترو تردد کردند

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: ۲ هزار و ۵۰۲ نفر دوچرخه سوار از فروردین ماه سال ۹۹ تا پایان اسفندماه ۹۹ با مترو تردد کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن محمدیان افزود: سال گذشته بیشترین آمار استفاده سفر ترکیبی مترو و دوچرخه به ترتیب در خردادماه ۷۰۰و تیرماه ۵۶۲ دوچرخه سوار بوده است.

وی با اشاره به اینکه در ۳ ماهه ابتدایی سال نود و هشت، ۴ هزار و ۲۹۸ دوچرخه سوار از مترو استفاده کردند، گفت: در ۳ ماه ابتدایی سال نود و نه، ۸۷۳ نفر از سفر ترکیبی مترو و دوچرخه استفاده کردند.

محمدیان افزود: در ۳ ماهه آخر سال ۹۸ نیز هزار و ۶۱۶ دوچرخه سوار از مترو استفاده کردند و ۳ ماهه آخر سال نود و نه نیز به ۴۱۰ نفر رسید. و کمترین آمار سفر با دوچرخه به ترتیب در فروردین ماه ۵۳ نفر، شهریورماه ۱۵۳ و مردادماه ۲۱۷ نفر به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه خط ۵ متروی تهران دسترسی راحت تر به بوستان چیتگر را مهیا کرده گفت: بیشترین آمار سفر با دوچرخه در خط ۵ متروی تهران و حومه به ثبت رسیده است و بعد از آن به ترتیب خط ۳ متروی تهران به دلیل دسترسی به بوستان ولایت و خط ۲ به دلیل داشتن تقاطع با خط ۵ بیشترین آمار سفر با دوچرخه را طی ۷ ماه گذشته داشتند.

کد خبر 5199849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha