۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۸:۳۶

استاندار کردستان خبر داد؛

تصویب منطقه آزاد بانه و مریوان

تصویب منطقه آزاد بانه و مریوان

سنندج- استاندار کردستان از تصویب منطقه آزاد بانه و مریوان در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا با بیان اینکه تصویب منطقه آزاد بانه مریوان بعد از سال‌ها نهایی و مورد توافق و تصویب مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفت، گفت؛ ایجاد منطقه آزاد در بانه و مریوان فرآیند توسعه کردستان و جذب سرمایه گذاران را سرعت می بخشد.

وی با تقدیر از مجلس شورای اسلامی، مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجموع دستگاه‌ها، نهادها و ارگان‌هایی که برای تصویب منطقه آزاد بانه مریوان تلاش کردند، گفت؛ تصویب منطقه آزاد بانه و مریوان خبری بسیار خوش و مسرت بخش برای مردم استان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است.

مرادنیا اضافه کرد: بی گمان تصویب منطقه آزاد بانه مریوان موجب هم افزایی، همدلی و وفاق بیشتر مردم و نظام خواهد شد و در آینده می‌تواند نقش بسیار پررنگ و بسزایی در کاهش بیکاری و پدیده کولبری داشته باشد.

کد خبر 5205302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      2 0
      این منطقه هنوز هیچ گونه زیر ساختی برای آن ایجاد نشده است .حتی جاده درست وحسابی برای آن ساخته نشده است چگونه تبدیل به منطقه آزاد تجاری وصنعتی شد؟ فاصله بانه تا مریوان بیش از سی سال است هیچگونه اقدام جدی برای آن صورت نگرفته وفقط از آن یک ترانه در خاطره ها مانده( بانه ومریوان....فریده)..