۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۴۳

فرمانده قرارگاه کربلا:

شهدا تکلیف خود را برای کشور ادا کردند

شهدا تکلیف خود را برای کشور ادا کردند

اهواز - فرمانده قرارگاه کربلا با تأکید بر اینکه شهدا تکلیف خود را برای کشور ادا کردند، گفت: تکلیف ما این است که در راستای صیانت از انقلاب اسلامی زیر بیرق ولایت‌فقیه نقش‌آفرینی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ احمد خادم سید الشهدا در مراسم تشییع شهید گمنام ۱۷ ساله در محل ستاد فرماندهی مرزبانی خوزستان، اظهار کرد: خداوند را شاکر و سپاسگزارم که پس از شب‌زنده‌داری شب‌های قدر امروز خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، روحانیت معظم، عشایر غیور عرب و بختیاری و همچنین فرماندهان نظامی و انتظامی دور محفل این شهید والامقام جمع شدیم.

وی افزود: بر اساس روایات قرآنی هرگز مپندارید که شهدا مرده‌اند؛ قطعاً همه ما با زبان روزه اعتقاد و اطمینان کامل داریم که شهدا نزد خدا زنده هستند.

فرمانده قرارگاه کربلا تصریح کرد: این شهدا به تکلیف خود عمل کرده و جان عزیز خود را با اخلاص کامل اهدا کردند.

سردار خادم سید الشهدا عنوان کرد: سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی سال‌ها در دوران دفاع مقدس و تا بعد از آن به تکلیف خود عمل کرد؛ کارش جمع کردن مجاهدان فی سبیل الله برای مقابله با گروه‌های تکفیری و داعشی بود تا آنها را از بین ببرد.

وی بیان کرد: برخی‌ها مارمولک صفت هستند و افرادی در داخل و خارج می‌خواهند حرکت انقلابی و شهدای عزیز را مثل (زمان آتش افروختن بر حضرت ابراهیم) مارمولک فوت کنند و آتش فعلی را شعله‌ورتر کنند.

فرمانده قرارگاه کربلا با اشاره به اینکه شهدا تکلیف خود را برای کشور ادا کردند، ادامه داد: تکلیف ما این است که در راستای صیانت از انقلاب اسلامی زیر بیرق ولایت‌فقیه نقش‌آفرینی کنیم؛ قطعاً راه سعادت، پیشرفت و راهی که اسلام برای ما ترسیم کرده است و شهدا هم نقش خود را با اعطای جان و خون پاکشان ایفا کردند و درخت انقلاب را با خونشان آبیاری کردند.

سردار خادم سید الشهدا یادآور شد: تا آخرین قطره خون خود از نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب مقدس این کشور صیانت می‌کنیم.

کد خبر 5205588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha