۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۴۹

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

لزوم اجرای برنامه هماهنگ برای پیشگیری حوادث توسط دستگاه های مسئول

لزوم اجرای برنامه هماهنگ برای پیشگیری حوادث توسط دستگاه های مسئول

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: جمعیت هلال احمر باید در یک برنامه هماهنگ با سایر نهادها غیر از مقابله با حوادث پیشگیری از حوادث را به صورت زمان بندی در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا عبادی در دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، اظهار داشت: هلال احمر سازمانی است که بر اساس تجربه های بشری و برای امداد و نجات در حوادث مختلف یار و کمک یار مردم است.

وی با بیان اینکه نوع کار در هلال احمر از نوع وظایف دینی و ارزش های انسانی است، افزود: از بهترین عبادات و انجام وظایف خدمت گذاری به مردم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انگیزه جوانانی که در هلال احمر و سایر دستگاه های خدمات رسان فعالیت می کنند انگیزه انسانی و الهی است، گفت: آنچه همواره در توطئه های دشمن علیه جمهوری اسلامی وجود داشته ساقط شدن نظام بوده اما انگیزه احسان مردم پوزه آنان را به خاک مالیده است.

وی با بیان اینکه هلال احمر جمهوری اسلامی غیر از تجربه بشری یک پدیده ویژه در سطح کشور است، عنوان کرد: مکتبی که انسان را با خداوند آشنا می کند جزء افتخارات نظام است.

حجت الاسلام عبادی با اشاره به اینکه خوشحال کردن مردم از بهترین عبادات است، بیان کرد: هلال احمر جمهوری اسلامی با صلیب سرخ غربی ها بسیار متفاوت است به صورتی که صلیب سرخ اروپاییان جنایات و جاسوسی های زیادی را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه مکتب اسلام بر خلاف مکتب اروپاییان حافظ مردم است نه قاتل مردم، گفت: جمعیت هلال احمر دوستان ناشناخته مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: جمعیت هلال احمر باید در یک برنامه هماهنگ با سایر نهادها غیر از مقابله با حوادث پیشگیری از حوادث را به صورت زمان بندی در دستور کار خود قرار دهند.

کد خبر 5208650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha