۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۰:۰۷

سریال «صبح آخرین روز» در زنجان رونمایی شد

سریال «صبح آخرین روز» در زنجان رونمایی شد

زنجان-زنجان-سریال«صبح آخرین روز»عصر دوشنبه با حضور خانواده شهید دکتر مجید شهریاری و عوامل ساخت این سریال به صورت ویدئوکنفرانس د ر محل صدا و سیمای مرکز زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر آئین رونمایی از سریال «صبح آخرین روز» روایت زندگی دانشمند شهید دکتر مجید شهریاری با حضور خانواده این شهید و عوامل تولید این سریال به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

در ادامه این مراسم مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: تولید سریال صبح آخرین روز در روز ۱۵ شهریورماه سال گذشته کلید خورد و امروز رونمایی شد.

سید محسن لطیفی با بیان اینکه این سریال در ۴۵۰ لوکیشن، هنرمندی ۴۰۰ بازیگر نقش اصلی و فرعی و ۱۲۳۳ سکانس به تولید رسید، گفت: با تلاش تیم تولید، این سریال به پایان رسید و امروز شاهد رونمایی این اثر هستیم که با نمایش آن دین خود را به این شهید ادا کنیم.

وی با اشاره به اینکه سریال «صبح آخرین روز» به زودی از شبکه دو و شما پخش خواهد شد، یاد آورشد: امیدواریم با تولید این سریال بتوانیم گوشه‌ای از دِین خود را به شهید مجید شهریاری و سایر شهدای هسته‌ای ایران اسلامی ادا کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: یکی از اولویت‌های امروز رسانه ملی، معرفی مفاخر استانی و ملی است و باید جوانان با آنها آنها شوند.

در ادامه این مراسم همسر شهید دکتر مجید شهریاری بر تداوم تولید چنین آثاری در کشور تاکید کرد و گفت: می‌تواند فضای فرهنگی کشور را پررنگ‌تر کند و معتقدیم باید به تولیداتی که بازگوکننده و نشردهنده فرهنگ ایران اسلامی است، بیش از پیش بها داده شود.

بهجت قاسمی، با بیان اینکه ساخت سریال «صبح آخرین روز» حرکتی ارزشمند و تاثیرگذار در راستای گسترش فضای فرهنگی در کشور است، افزود: این کارها ابزار خوبی برای نشر فرهنگ و تاریخ ایران است و موثرترین و قدرت‌مندترین ابزار برای معرفی این فرهنگ به مردم، ابزار هنر است.

وی ادامه داد: علم، ادب، تواضع و ایمان در خانواده ما اولویت داشت و این زندگی را با شهید شهریاری تجربه کردم و در نهایت با شهد شهادت به پایان رسید.

تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «صبح آخرین روز» گفت: سریال «صبح آخرین روز» پس از ۷ ماه فیلمبرداری در حال حاضر در حال سپری کردن مراحل تدوین است.

مصطفی علمی فرد افزود: با پایان تصویربرداری سریال در اردیبهشت ماه و بعد از ۷ ماه کار مداوم در شهرهای مختلف و شرایط سخت کرونایی خوشبختانه هیچکدام از عوامل به کرونا مبتلا نشدند.

وی با بیان اینکه سریال «صبح آخرین روز» بعد از اتمام سریال بچه مهندس، هر شب از شبکه دو سیما بروی آنتن می رود، گفت: سریال «صبح آخرین روز» در ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای در صدا و سیمای مرکز زنجان به سفارش مرکز سیمای استان ها و با مشارکت سازمان انرژی اتمی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و استانداری زنجان تولید شد.

داستان سریال «صبح آخرین روز» از صبح روز ترور شهید شهریاری آغاز شده و به گذشته برمی گردد و ۴۶ سال زندگی او را روایت می کند. شهید دکتر مجید شهریاری، استاد دانشگاه شهید بهشتی و از دانشمندان هسته‌ای ایران بود که در سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد و در هشتم آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید.

کد خبر 5209066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha