۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۵۱

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی اعلام کرد؛

آمادگی بهزیستی استان مرکزی برای دریافت فطریه

آمادگی بهزیستی استان مرکزی برای دریافت فطریه

اراک- مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از آمادگی این اداره کل برای جمع آوری و دریافت زکات فطره، کفارات و نذورات در روز عید سعید فطر خبر داد.

زهرا امینی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بهزیستی استان به عنوان واسطه خیر بین نیازمندان واقعی و جامعه هدف خود و خیرین و مردم نوع دوست استان همچون سنوات گذشته آماده دریافت زکات فطره، کفارات و نذورات مردمی است و طبق هماهنگی صورت گرفته از طریق دفتر نماینده ولی فقیه در استان؛ استانداری و فرمانداری امسال نیز این برنامه با نظم و هماهنگی خاصی تحت نظارت شورای زکات استان توسط بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام (ره) به صورت منسجم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به محدودیت‌های موجود به خاطر بیماری کرونا و همچنین برگزاری گسترده نماز عید در فضاهای باز مصلی‌ها و مساجد استان بیان کرد: صندوق‌های جمع آوری مشترک ۲ نهاد حمایتی یعنی (کمیته امداد حضرت امام (ره) و بهزیستی) در اطراف اماکن مذکور مستقر می‌شوند و مردم شریف و مؤمنین معزز می‌توانند زکات فطره، کفارات و نذورات خود را از این طریق پرداخت کنند.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی خاطرنشان کرد: براساس فتوای مراجع تقلید، مؤمنان روزه‌دار می‌توانند زکات اموال و زکات فطره خود را به سازمان بهزیستی که با دیدگاه کاملاً کارشناسی و کرامت محور متولی نگهداری و حمایت از افراد دارای معلولیت، ایتام و کودکان و زنان خود سرپرست و آسیب دیدگان اجتماعی است پرداخت کنند.

امینی افزود: برای سهولت پرداخت زکات فطره و رعایت ضوابط و الزامات شرایط کرونایی برنامه ریزی بهزیستی استان در زمینه جذب زکات فطره به صورت الکترونیکی از طریق کارت مجازی به شماره ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۵۰۵۴۰۹۳ و شماره حساب ۴۱۵۱۰۳۴۵۴۱۵۱۰۲۴۲ بانک مرکزی و شماره شبا ۷۵۰۱۰۰۰۰۴۱۵۱۰۳۴۵۴۱۵۱۰۲۴۲ به نام مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی برای پرداخت آسان فطریه در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: تمامی مراکز و ادارات بهزیستی در سراسر استان در روز عید و روزهای بعد از عید آماده دریافت مبالغ مذکور و هدایای نقدی و غیرنقدی مردمی هستند.

کد خبر 5209971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
      0 0
      سلام من هم زن سرپرست خانوار هستم نه حقوقی دیدم نه کمک پس الکی شایعه پراکنی نکنید 🙏🙏