۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۱۰

معاون سازمان راهداری:

۹۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در کشور بازسازی شده است

 ۹۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در کشور بازسازی شده است

ساری- معاون سازمان راهداری کشور گفت: در سال گذشته ۸۵۰ تا ۹۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در کشور نوسازی و بازسازی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اکبری پیش ازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه سال قبل حدود ۹۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در کشور بازسازی شده است، افزود: از این میزان ۴۹ دستگاه ماشین آلات راهداری مربوط به استان مازندران بوده است.

وی افزود: همچنین ۱۵۸ دستگاه ماشین آلات سنگین جدید در کشور خریداری و به ناوگان راهداری در کشور الحاق شد که سهم مازندران از این تعداد ۹ دستگاه بوده است.

وی عنوان کرد: راهداری نیازمند ابزار و ادوات به روز و کافی دارد زیرا در شرایط بحرانی ماشین آلات کمک زیادی به مردم و ساکنان روستاها در بازگشایی راه‌ها خواهند داشت.

اکبری تأمین اعتبارات ویژه برای تکمیل طرح‌های راهداری استان مازندران را ضروری دانست و از اجرای طرح اقدام ملی راهداری محوری در کشور خبر داد و گفت: این طرح از اول اردیبهشت در کشور آغاز شده و ۱۱ اقدام راهداری شامل ساماندهی علائمی ایمنی، شانه وحاشیه راه‌ها، خط کشی، پرکردن چاله‌ها و است.

معاون سازمان راهداری کشور با عنوان اینکه طرح اقدام ملی راهداری تا پایان خردادماه ادامه دارد، گفت: در قالب این طرح ماشین آلات چند شهرستان به صورت تجمیعی در راه‌ها حاضر و نسبت به انجام عملیات راهداری اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه راهداری به شیوه قبلی پاسخگوی نیاز نیست، افزود: تمامی نواقص جاده‌ای به صورت محوری و توسط گروهی از راهداران رفع می‌شود و امیدواریم شاهد سیمای جدیدی از راه‌ها با اجرای طرح راهداری محوری و ملی باشیم.

کد خبر 5210634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha