۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۱۵

به دنبال حمایت از جهرمی؛

باشگاه استقلال پاسخ پرسپولیس را داد/ کاسه داغ‌تر از آش شده‌اید!

باشگاه استقلال پاسخ پرسپولیس را داد/ کاسه داغ‌تر از آش شده‌اید!

باشگاه استقلال پس از دفاعی که باشگاه رقیب از وزیر ارتباطات داشت با صدور اطلاعیه ای به آن واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه تیم فوتبال پرسپولیس در دربی نود و پنجم توانست رقیب سنتی را یک بر صفر شکست دهد و به صدر جدول صعود کند، آذری جهرمی در توئیتی حمایت خود از تیم سرخ تهران را اعلام کرد که این امر با واکنش های متفاوتی از جمله واکنش تند فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال همراه شد.

به دنبال این اظهار نظر، باشگاه پرسپولیس امروز شنبه با صدور اطلاعیه ای به حمایت از وزیر جوان پرداخت و از او به عنوان هوادار این تیم نام برد که باشگاه پرسپولیس تا پایان از وی حمایت خواهد کرد.

بعد از این موضع گیری باشگاه پرسپولیس، سایت باشگاه استقلال بیانیه ای را روی خروجی خود قرار داد که در آن آمده است: « بعد از اظهارات آقای فرهاد مجیدی سرمربی محترم استقلال در خصوص استوری آقای آذری جهرمی وزیر ارتباطات، باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ای منتشر کرد که ذکر این نکات ضروری به نظر می‌رسد.

۱- آقای آذری جهرمی به واسطه سمتش در دولت به عنوان وزیر باید این نکته را در ذهن داشته باشند که سخنان و مطالبشان می‌تواند به حساب مجموعه دولت گذاشته شود. به همین دلیل هر زمان که آقای آذری جهرمی از سمت وزارت جدا شدند، می‌توانند مانند میلیون‌ها هوادار پرسپولیس به ابراز علاقه و حتی کری خوانی علیه رقیب اقدام کنند.

۲- بعد از دربی شب گذشته، برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به اظهارات آقای مجیدی واکنش نشان دادند که سوالی را برای علاقمندان به فوتبال این اقدام ایجاد کرد و آن هم اینکه دقیقا ارتباط مسئولان باشگاه پرسپولیس با آقای جهرمی چیست که ایشان خودشان نسبت به انتقادات سکوت کردند و مجموعه پرسپولیس به جای ایشان واکنش نشان داده و می‌دهند. این اقدام از سوی آن مجموعه یادآور ضرب المثل معروف کاسه داغتر از آش است.

۳- بر فرض که آقای آذری جهرمی به عنوان یک هوادار پرسپولیس کری خوانی کرده، پس نباید از اینکه سرمربی استقلال به این کری‌خوانی به عنوان یک هوادار پاسخ داده، ناراحت شوند. به هرحال آقای مجیدی قبل از اینکه سرمربی استقلال باشند، یک هوادار هستند.

۴- باشگاه استقلال از مجموعه باشگاه پرسپولیس می‌خواهد در مسائل داخلی و هواداری مربوط به استقلال دخالت نکنند و توجه داشته باشند که خط قرمز باشگاه استقلال، هواداران هستند و این باشگاه باید مدافع حقوق، تاریخ و عظمت استقلال و هوادارانش باشد.»

کد خبر 5212555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • افشار IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      8 2
      بند چهارم جالب بود، شما از هوادارتان حمایت نکنید ولی خط قرمز ما هوادارمان هست
    • مجيد ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      6 4
      مطابق قانون يك وزير هم ميتونه در نقش يك هوادار باشه و اين خيلي بده كه براي ناراحت شده يه قشري يه سري بايد هوادار بودن خودشون پنهان كنند، اگر قضاوت هاي افراد جهت دار نباشه و در روند حركتي يك باشگاه تاثيرات منفي نداشته باشه اصلا مهم نيست كه يك وزير هم هوادار باشه و از ديدگاه هواداري اقدامي انجام بده
    • هوادار IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      15 3
      پس شما هم غلط می کنی در مساله هواداری پرسپولیس دخالت می کنی
    • امیر IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      7 1
      عظمت 🤣🤣🤣
    • روستای توآباد/ شامبولی IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      8 3
      پرسپولیس قهرمان 6/ 0 فراموش نشود . طوفان سرخ در راه است .
    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      5 4
      وای مامانم اینا🥰
    • سعید IR ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      7 3
      چند تا نکته دو در جواب این بیانیه باید داد یک هر انسانی دو بعد داره یک زندگی و پیج شخصی که هر مسئله دراون ربطی به جایگاه و شغلش نداره مگه جناب آقای جهرمی در تریبون دولت و در محل کارش اومده محاسبه کرده دو جناب آذری کری هواداری خونده ولی فرهاد مجیدی در جایگاه سرمربی و در مکان رسمی مصاحبه توهین کرده
    • وهاب IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      1 1
      سفسطه بافی ناشیانه ای است. باشگاه حق و وظیفه دارد از هوادار خود حمایت کند. عوامل رسمی یک باشگاه تا زمانیکه عوامل رسمی هستند مسئول رفتار و گفتار خود هستند و طبق قوانین ملی و بین المللی با آنها برخورد می شود.
    • دقیق US ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
      1 0
      طوفان در فنجان!!
      • مهشید IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
        1 0
        باختن ظرفیت میخواهد که فرهاد اونم نداشت حتی اندازه فنجان .با راهنمای رانندگی هم دعواش شد
    • محسن IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      1 0
      واسه همینه که یه دهه حسرت قهرمانی میخورین،شما اگه همه تمرکزتونا بزارین روی مسائل فنی تیم میتونین با قهرمانی بهترین جواب دندان شکن را به وزیر و پرسپولیس بدین،حالا هی بیانیه صادر کنین ببینم به کجا میرسین