۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۰۶

معاون استاندار قزوین:

هیچ طرح عمرانی در استان قزوین به دلیل کرونا متوقف نشده است

هیچ طرح عمرانی در استان قزوین به دلیل کرونا متوقف نشده است

قزوین-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: تاکنون با تدابیر اتخاذ شده هیچ طرح عمرانی در استان به دلیل شیوع کرونا یا نوسانات قیمت مصالح ساختمانی متوقف نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین علی فرخزاد روز یکشنبه در نشست شورای فنی استان قزوین اظهار کرد: شورای فنی از مراجع تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری در بخش عمرانی و فنی استان است که نقش مهمی در روان شدن پروژه‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندی‌شده و رعایت ملاحظات فنی و کارشناسی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: فعالیت شورای فنی شامل مطالعه، اجرا، بهره‌برداری و نگهداری در تمامی دستگاه‌های فنی و اجرایی استانی که مشمول بند "ب" ماده یک قانون برگزاری مناقصات و یا دستگاه‌های مشمول ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری هستند، می‌شود.

این مسؤول جلوگیری از توقف پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های دولتی را مهمترین رسالت شورای فنی در شرایط کنونی دانست و ابراز کرد: همچنین یکی از وظایف مهم این شورا نظارت عالی بر حسن اجرایی روند پروژه‌ها در دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌هاست.

وی تاکید کرد: مسائل و مشکلات پیمانکاران طرح‌های عمرانی نیز باید همواره در دستور کار نشست‌های شورای فنی استان باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین تصریح کرد: شورای فنی استان بر پروژه‌های ملی که در سطح استان در حال اجرا است نظارت عالیه دارد و نتایج و گزارش‌های نظارتی خود را به مراجع ذیربط و سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه می‌کند.

وی یادآور شد: شورای فنی استان قزوین از هرگونه پیشنهاد و طرح دستگاه‌های اجرایی در چارچوب قوانین و ضوابط برای حل مسائل و مشکلات پیمانکاران طرف قرارداد استقبال می‌کند.

کد خبر 5213276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha