۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۲۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان:

سهم میزان صرفه جویی برق استان زنجان عدد قابل توجهی است

سهم میزان صرفه جویی برق استان زنجان عدد قابل توجهی است

زنجان-معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان گفت: سهم میزان صرفه جویی برق استان زنجان عدد قابل توجهی است و در این زمینه برای مدیریت مطلوب همراهی همگانی لازم است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا آبی پور ظهر یکشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در محل استانداری زنجان بر لزوم مدیریت مصرف برق در استان توسط تمام مشترکین تاکید کرد.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به وضعیت بارندگی‌ها و مواجهه نیروگاههای برق-آبی با آن، ضرورت مدیریت مصرف برق بیشتر از گذشته احساس می‌شود، اظهار کرد: قطعی برق صنایع و واحدهای تولیدی در برخی موارد مشکلات قابل توجهی را ایجاد می‌کند و باید با اطلاع قبلی باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان گفت: شرکت توزیع برق استان زنجان در ۲۴ ساعت قبل میزان صرفه جویی را از مرکز استعلام کند تا براساس آن امکان برنامه ریزی برای صنایع و واحدهای تولید فراهم شود.

آبی پور تاکید کرد: سهم میزان صرفه جویی برق استان زنجان عدد قابل توجهی است و در این زمینه برای مدیریت مطلوب همراهی همگانی لازم است.

وی افزود: برای اینکه واحدهای صنعتی و تولیدی استان در تابستان با مشکل قطعی برق مواجهه نشوند مشترکین برق حتماً مصرف درست را مد نظر قرار دهند.

کد خبر 5218702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha