۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۰۵

رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خراسان‌جنوبی:

آغاز عملیات اجرایی پارک موزه دفاع مقدس به تعویق افتاد

آغاز عملیات اجرایی پارک موزه دفاع مقدس به تعویق افتاد

بیرجند-مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی گفت:قرار بود کار عملیات اجرایی احداث پارک موزه دفاع مقدس استان سوم خردادماه آغاز شود ولی به علت نرسیدن ماشین آلات به تعویق افتاد.

غلامرضا فلاحی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهارکرد: قرار بود کار عملیات اجرایی احداث پارک موزه دفاع مقدس خراسان‌جنوبی در روز سوم خردادماه آغاز شود ولی به دلایلی از جمله نرسیدن ماشین آلات به تعویق افتاد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: به محض اینکه طی یکی – دو روز آینده ماشین آلات برسد عملیات خاک برداری را آغاز می‌کنیم که در گام اول بحث بازگشایی معابر را خواهیم داشت.

فلاحی ادامه‌داد: ما در حوزه ماشین آلات از ظرفیت سایر دستگاه‌های اجرایی و به ویژه سایر نیروهای مسلح استفاده می‌کنیم تا أن شاء الله بتوانیم برنامه‌های مرتبط با ساخت را طبق زمان بندی تعیین شده انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه پارک موزه دفاع مقدس یک پایگاه مهم فرهنگی برای خراسان‌جنوبی خواهد بود، گفت: از آنجایی که ما خود ماشین آلات برای ساخت و ساز و مسائل عمرانی نداریم هماهنگی سایر دستگاه‌ها در این زمینه بسیار کمک کار خواهد بود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ما به دنبال منابع اعتباری و مالی برای این پروژه عمرانی و فرهنگی بزرگ استان هستیم، اظهارکرد: استاندار نیز قولی برای تأمین منابع مالی داده‌اند که بعد از تأیید تهران و نهایی شدن اطلاع رسانی می‌شود.

فلاحی با اشاره به اینکه فاز یک پارک موزه دفاع مقدس خراسان‌جنوبی حدود ۱۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، بیان کرد: مساحتی که ما بر روی آن کار خواهیم کرد نیز هزار و ۶۵۰ متر مربع است.

وی یادآور شد: به مردم این اطمینان را می‌دهیم که فاز یک پارک موزه دفاع مقدس خراسان‌جنوبی را در سال ۱۴۰۰ آغاز کرده و تلاش می‌کنیم که با تلاش و همکاری همه دستگاه‌ها و نهادها در سال ۱۴۰۱ نیز این فاز ابتدایی به پایان برسد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی یادآور شد: از رسانه‌ها نیز خواستاریم که از سایر دستگاه‌ها و نهادها چون شهرداری و شورای شهر نیز پیگیر مسائل مرتبط با پارک موزه و به ویژه فضای سبز آن باشند.

کد خبر 5220016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha