۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۷

مهران شاهین‌طبع:

قول‌هایی برای دیدار با تیم ملی بسکتبال داده شده اما نهایی نیست

قول‌هایی برای دیدار با تیم ملی بسکتبال داده شده اما نهایی نیست

سرمربی تیم ملی بسکتبال با اشاره به رایزنی‌های انجام شده برای دیدار تدارکاتی گفت: با برخی تیم‌ها رایزنی کرده‌ایم و این قول داده شده که بعد از مشخص شدن وضعیت‌شان، برنامه دیدار گذاشته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران شاهین در جریان تمرینات امروز سه شنبه تیم ملی بسکتبال که در تالار بسکتبال آزادی برگزار شد در مورد شرایط این تیم و بازیکنانش برای حضور در انتخابی کاپ آسیا توضیح داد.

وی با اشاره به اینکه برخی اردونشینان تیم ملی بسکتبال دیرتر از دیگر بازیکنان به تمرینات اضافه شدند، گفت: علت اضافه شدن با تاخیر برخی بازیکنان حضورشان در خارج از کشور و روند واکسیناسیون آنها بود. البته از شنبه با ترکیب کامل تمرینات‌مان را دنبال می کنیم. همزمان حامد حدادی در حال درمان است، شرایط کلی او بهتر شده است.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه تیمش ۱۷ یا ۱۸ خردادماه به اردن اعزام می شود تا در چارچوب پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا با عربستان و قطر دیدار کند، خاطرنشان کرد: البته هنوز در مورد برنامه بعد از مسابقات اردن و اینکه از آنجا راهی ژاپن شویم یا به ایران بازگردیم، تصمیم نهایی گرفته نشده است.

شاهین طبع در مورد دیدارهای تدارکاتی پیش بینی شده برای تیم ملی بسکتبال پیش از المپیک توکیو یادآور شد: تیم هایی که با آنها در ارتباط هستیم هنوز وضعیت‌شان نهایی نشده است اما برای انجام دیدار دوستانه بعد از مشخص شدن وضعیت‌شان قول داده‌اند. همچنین از چند تیم دعوت کرده ایم.

وی با بیان اینکه امیدوارم در فاصله باقی مانده تا المپیک وضعیت دیدارهای تدارکاتی مشخص شود، در مورد دعوت از پویان جلال پور بازیکن جدید دورگه به اردوی تیم ملی بسکتبال گفت: یک پکیج از بازیکنان مختلف داریم، برای هر دوره مسابقات نفراتی دعوت می شوند. این بازیکن هم به بسکتبال ما آشنا می شود و شرایطش بهتر خواهد شود. البته حضور در اردو نشانه انتخاب شدن نیست و انتخاب او برای حضور در ترکیب اصلی به روند تمریناتش بستگی دارد.

شاهین طبع همچنین در مورد دعوت نکردن بازیکنانی که پیش از این اردوی تیم ملی بسکتبال حضور داشتند، تاکید کرد: ملاک انتخاب اردونشینان برای انتخابی کاپ آسیا و بعد از آن المپیک لیگ و بازی های آن بود. باید شاخصه هایی را برای بالا رفتن انگیزه بازیکنان داشته باشیم. بازی هایی که کیفیت‌شان بالاتر بوده، در دعوت بازیکنان تاثیر داشته است. البته احتمال دعوت نفرات جدید هم وجود دارد.

کد خبر 5220150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha