ایمن الصفدی:

بیرون راندن فلسطینی‌ها از منازلشان در قدس جنایت جنگی است

بیرون راندن فلسطینی‌ها از منازلشان در قدس جنایت جنگی است

وزیر امور خارجه اردن امروز سه شنبه گفت: بیرون راندن فلسطینی‌ها از خانه هایشان درمحله الشیخ جراح  قدس، جنایت جنگی است و اوضاع را بار دیگر منفجر می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از القدس العربی، ایمن الصفدی وزیر امور خارجه اردن امروز سه شنبه گفت: بیرون راندن فلسطینی ها از خانه هایشان در محله الشیخ جراح قدس، جنایت جنگی است و اوضاع را بار دیگر منفجر می کند.

الصفدی در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با ریاض المالکی وزیر امور خارجه فلسطین پس از دیدار با محمود عباس گفت که کشورش از طریق گشودن یک افق سیاسی که منجر به تشکیل کشور مستقل فلسطین شود، برای تثبیت آتش بس و عدم تکرار تشدید اوضاع در همه اراضی فلسطین از جمله نوار غزه تلاش می کند.

وی ادامه داد: تلاش ها به منظور برآورده کردن حقوق مشروع فلسطینی ها و تشکیل کشور فلسطین ادامه دارد.

رئیس دستگاه دیپلماسی اردن با بیان اینکه اگر بخواهیم اوضاع به روی ما منفجر نشود، باید این درگیری را از ریشه حل کنیم، یادآورشد که پیامی از پادشاه اردن را به محمود عباس تحویل داده است که وی در آن بر هماهنگ کردن تلاش های فلسطین و اردن تاکید کرده است.

الصفدی با اشاره به اینکه نمی توان از روی مسئله فلسطین عبور کرد و صلح همه جانبه بدون راه حلی عادلانه برای مسئله فلسطین وجود ندارد، تصریح کرد: در حال حاضر بررسی ها در راستای جستجوی یک چارچوب واقعی برای بازگشت به مذاکرات بین فلسطینی ها و اسرائیلی ها براساس قوانین بین الملل جریان دارد.

کد خبر 5220634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha