۴ خرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۴۷

اجاره خودرو در تهران با شرایط آسان

اجاره خودرو در تهران با شرایط آسان

تهران- اگر می‌خواهید در تهران ماشین اجاره کنید و اطلاعات کافی در زمینه اجاره خودرو در تهران ندارید این مطلب را مطالعه کنید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر می‌خواهید در تهران ماشین اجاره کنید و اطلاعات کافی در زمینه اجاره خودرو در تهران ندارید این مطلب را مطالعه کنید.

اجاره خودرو دارای شرایط خاصی است که هر شرکت رنت کار متناسب با خود این شرایط را تعیین می‌کند.

خدمات اجاره خودرو تهران شامل ماشین عروس، اجاره خودرو بدون راننده، اجاره خودرو با راننده و اجاره ون است.

برای دریافت این خدمات بهترین راه شرکت‌های رنت معتبر است و پیدا کردن این شرکت‌ها سرچ در گوگل و یا از اینستاگرام است. اما قبل این موضوع باید اطلاعاتی در زمینه اجاره خودرو، شرایط اجاره ماشین در تهران و قیمت اجاره ماشین در تهران را داشته باشید.

همانطور که در بالا گفتیم اجاره خودرو شامل خدمات متنوعی است که به آن پرداخته ایم؛

اجاره خودرو در تهران بدون راننده

اجاره خودرو بدون راننده به این صورت است که ماشین بدون راننده در اختیار شما قرار می‌گیرد. البته برای تضمین شرکت‌ها از شما مدارکی را دریافت می‌کنند.

این مدارک می‌تواند شامل مدرک شغلی، چک ویا ودیعه باشد. خودروهای بدون راننده دارای محدوده کیلومتری هستند. یعنی شما می‌توانید در طول روز یک محدودی مجازی را با خودرو طی کنید.

اگر می‌خواهید برای اجاره خودرو در تهران شرایط آسانی برایتان فراهم باشد، کافه رنت یکی از شرکت‌هایی معروف در زمینه اجاره ماشین کافه رنت است. وجه تمایز آن، شرایط اجاره خودرو تهران در این شرکت نسبت به دیگر رنت کارها است. برای اینکه بتوانید به راحتی ماشین اجاره کنید می‌توانید مدرک شغلی خود را تحویل و ماشین مورد نیازتان را اجاره کنید.

مدرک شغلی شامل فیش حقوقی یا جواز کسب، اجاره نامه مغازه، نامه معرفی در سربرگ رسمی شرکت با مهر و امضا، دفترچه تأمین اجتماعی، یا هر چیزی که نشان دهنده ی شغل شما باشد، صرفاً کارمند بودن مهم نیست، داشتن شغل مهم است.

به همین راحتی و بدون سفته و چک می‌توانید ماشین مورد نظرتان را رنت کنید.

البته شرکت‌های معتبر دیگر نیز در این زمینه موجود است که می‌توانید از خدمات آنها بهره مند شوید.

شرایط اجاره خودرو در تهران

مدارک شناسایی مورد نیاز:

· کارت ملی فرد اجاره کننده

شرایط سنی مورد نیاز:

حداقل سن ۲۰ سال برای اجار ه خودرو الزامی می‌باشد

مدارک شناسایی مورد نیاز گواهینامه رانندگی:

گواهینامه رانندگی معتبر فرد متقاضی اجاره خودرو با حداقل اعتبار زمانی ۶ ماه

احراز مدرک شغلی:

گواهی معتبر اشتغال به کار برای احراز مدرک شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده خودرو.

· (گواهی شغلی یعنی: فیش حقوقی یا جواز کسب، اجاره نامه مغازه، نامه معرفی در سربرگ رسمی شرکت با مهر و امضا، دفترچه تأمین اجتماعی، یا هر چیزی که نشان دهنده ی شغل شما باشد، صرفاً کارمند بودن مهم نیست، داشتن شغل مهم است.)

ودیعه نقدی (دیپوزیت) و چک:

یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو

پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت‌های اعتباری.

پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت) که با توجه به نوع خودروهای درخواستی متفاوت می‌باشد.

مبلغ ودیعه نقدی (دیپوزیت) در زمان عودت خودرو به مشتری بازگردانده می‌شود.

اجاره خودرو با راننده در تهران

اجاره ماشین تشریفاتی یا اجاره ماشین با راننده به این صورت است که خودرو با راننده در مدت زمان درخواستی شما در اختیارتان است. در این نوع شما نیاز به ارائه هیچ مدرکی می‌توانید هر خودرویی را در بست در اختیار داشته باشید. این موضوع برای این است که راننده خود همراه خودرو است و در صورت هر خسارتی خود راننده مسئول آن است.

اجاره ماشین با راننده در تهران بیشتر برای خودروهای خارجی و لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. خودروهایی مانند بنز، بی ام و، سانتافه نمونه‌ای این خودروها هستند.

قیمت اجاره ماشین در تهران

قیمت اجاره خودرو در تهران با توجه نوع خدمات و خودرو متفاوت است. برای مثال قیمت کرایه خودرو در تهران در صورت بدون راننده بودن ارزان‌تر از همراه با راننده است. البته نوع خودرو نیز بر روی قیمت تأثیر گذار است. خودروهای لوکس و خارجی نسبت به خودروهای ایرانی از قیمت بالاتری برخوردار است.

البته برخی از شرکت‌های اجاره ماشین به دلیل خود صاحب تمامی ماشین‌های موجود در شرکت هستند نسبت به دیگر شرکت‌ها قیمت مقرون به صرفه تری هستند. حتماً به این موضوع توجه کنید.

اگر هزینه برایتان مهم هستند می‌توانید از سایت‌هایی که دارای تخفیف‌های ماهانه برخوردار هستند ماشین اجاره کنید. به این صورت که اگر تعداد روز اجاره شما از ۳ روز بیشتر باشد به شما تخفیف تعلق می‌گیرد.

آیا در شهرهای دیگر هم می‌توان ماشین اجاره کرد؟

بله بیشتر شرکت‌های کرایه خودرو در شهرهای دیگر نیز دارای نمایندگی فعال هستند. شما برای رنت خودرو به راحتی می‌توانید ما نمایندگی آن در تهران تماس گرفته و خودرو را در شهری که می‌خواهید اجاره و تحویل بگیرید. یکی از شعبه‌های این شرکت‌ها در کیش است. به دلیل اینکه اجاره خودرو در کیش بسیار مورد استقبال مسافران عزیز است و یکی از تفریحات مهم در این جزیره است.

تنها تفاوت اجاره خودرو در کیش با اجاره ماشین در تهران نوع خودروها است. ماشین‌هایی که در جزیره کیش کرایه داده می‌شوند خودروهای لوکس و خارجی است و هیچ خودرویی ایرانی در آن مشاهده نمی‌کنید.

البته قیمت اجاره ماشین در کیش نیز به دلیل اینکه در منطقه آزاد قرار دارد بسیار مناسب‌تر است.

این بیشتر برای اطلاع شما عزیزان نوشته شده بود به عنوان یک راهنمای جامع امیدواریم که مفید بوده باشد.

* این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5220729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha