۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۰

امام جمعه گناوه:

حضور حداکثری در انتخابات موجب تقویت کشور است

حضور حداکثری در انتخابات موجب تقویت کشور است

گناوه- امام جمعه گناوه گفت: حضور حداکثری و مشارکت بالا در این انتخابات از خواسته‌های مقام معظم رهبری و موجب تقویت کشوراست .

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح شنبه در نشست شورای اقامه نماز شهرستان گناوه در مصلای جمعه این شهر گفت: اختلاف سلیقه، دیدگاه‌های مختلف سیاسی و حتی تفسیرهای متفاوت از قانون از مؤلفه‌های جامعه پویای اسلامی است به شرط آنکه از دایره تقوا و حاکمیت قانون خارج نشود.

امام جمعه گناوه افزود: شورای نگهبان قانون اساسی کشور به عنوان یکی از ارکان مهم در کشورمان پیشینه‌ای تاریخی دارد و تاختن به اصل این شورا ضربه جبران ناپذیری به کشور و مصالح ملی در دراز مدت خواهد زد و به فرموده رهبری خداوند از افرادی از روی عداوت با شورای نگهبان دشمنی می‌کنند نخواهد گذشت.

وی با اشاره به اینکه خالی نمودن صحنه انتخابات آسیب جدی به کشور و دستاوردهای آن می‌زند بیان کرد: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی آثار فراوانی از جمله مصونیت و بالا بردن اعتبار و جایگاه بین المللی برای کشورمان به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات مظهر اراده ملت است گفت: حضور حداکثری و مشارکت بالا در این انتخابات از خواسته‌های مقام معظم رهبری است و انتظار می‌رود مردم با حضور پرشور در انتخابات از این حق سیاسی خود در کمک به مقبولیت دولت آینده و اعتبار و اعتلای کشور استفاده کنند.

حجت الاسلام رکنی حسینی گفت: در عرصه انتخابات تقوای سیاسی از سوی کاندیداها رعایت شود و مبادا برای کسب رأی سیاه نمایی شده و یا وعده‌های خلاف واقع داده شود

وی در خصوص آثار تربیتی نماز در جامعه و بویژه بر جوانان گفت: به فرموده خداوند متعال نماز عنصر و کلید اصلی در بازدارندگی انسان از فساد و اشتباهات است و انسان معتقد به منبع لایزال الهی در بدو اقدام به خطا خداوند را در نظر می‌آورد و نصیحت و پند بهتر در او مؤثر می‌افتد.

حجت الاسلام رکنی حسینی افزود: افراد اثرگذار جامعه از حضور در مساجد غفلت نکنند تا دیگران از این رفتار آنها الگو برداری کنند.

امام جمعه گناوه در پایان همگان را به حضور پرشور و حداکثری در انتخابات پیش رو و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب دعوت کرد.

کد خبر 5222642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha