۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۴۵

حجت الاسلام ادیانی:

انتخابات امنیت ساز کشور است

انتخابات امنیت ساز کشور است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: هوشیاری پلیس به این است که مردم را دعوت به رأی دادن کند چراکه انتخابات امنیت ساز و مایه آبروی کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در جمع فرماندهان و رؤسا و کارکنان پلیس راهور ناجا با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات از اوجب واجبات است، اظهار کرد: از راهبردهای دشمن این است که مردم پای صندوق رأی نیایند. اینجا وظیفه است که با تمام مشکلات و با قبول کوتاهی‌ها پای صندوق رأی حاضر شویم و به درخواست دشمن نه بگوییم.

وی افزود: امروز مشروعیت این نظام به کارآمدی این نظام بستگی دارد. آمدن تنها نیست؛ آوردن هم مهم است. ما در بطن زندگی مردم قرار داریم و باید مردم را فرا بخوانید به شرکت در انتخابات، آبروی‌تان را خرج اسلام و قرآن کنید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: با دعوت مردم به رأی دادن نصرت به اسلام و قرآن می‌کنید. هر رأی که هر شهروند به صندوق می‌اندازد موشکی است به قلب آمریکا و اسرائیل، خدا می‌داند اگر کسی به وجوب رأی دادن برسد و رأی ندهد در قیامت مستوجب عذاب و عقاب می‌شود.

ادیانی گفت: من از شما استدعا می‌کنم فرا بخوانید همگان را به حضور در پای صندوق رأی. هوشیاری پلیس به این است که مردم را دعوت به رأی دادن کند چراکه انتخابات امنیت ساز و مایه آبروی کشور است.

وی تاکید کرد: رأی دادن یک تکلیف شرعی، قانونی، اجتماعی، عقلی و یک جهاد سیاسی است.

کد خبر 5226187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha