۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۸

انتقاد رئیس شورای شهر اصفهان به محتوای تبلیغاتی سطح شهر

انتقاد رئیس شورای شهر اصفهان به محتوای تبلیغاتی سطح شهر

اصفهان – رئیس شورای شهر اصفهان نسبت به محتوای تبلیغاتی سطح شهر در آستانه انتخابات ۲۸ خرداد انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نصر اصفهانی صبح سه شنبه در یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان در نطق پیش از دستور خود ضمن تسلیت درگذشته حجت الاسلام محتشمی پور با بیان اینکه این عالم عالی قدر عمر خود را پیش و پس از انقلاب وقف هدایت مردم کرد، اظهار داشت: همچنین یاد و خاطره مرحوم فریدون اللهیاری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان را نیز گرامی می‌داریم چرا که وی مدیری با منشأ خدمات بسیار خوبی برای استان اصفهان بود، درگذشت این عزیز سفر کرده را به خانواده و بختیاری‌های مقیم اصفهان تسلیت عرض می‌کنیم.

وی با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد ابراز داشت: هر دو انتخابات در تعیین سرنوشت شهروندان تأثیرگذار است و از این رو باید تلاش کنیم تا حضور حداکثری مردم را پای صندوق‌های رأی داشته باشیم.

مردم به انتخابات شورای شهر حساس باشند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: غفلت از انتخابات شورای اسلامی که ارتباطات مستقیم با زندگی مردم دارد بس اشتباه است، پس مردم باید با حساسیت لازم اعضای شورای شهر خود را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه فضای شهر آماده انتخابات شده و اقدامات قانونی و غیر قانونی زیادی انجام شده است، گفت: امیدوارم کسانی که متولی نظارت بر رفتارهای غیر قانونی هستند وظیفه و مأموریت خود را انجام دهند.

نصراصفهانی با بیان اینکه هرچه تعداد شرکت کنندگان در انتخابات بیشتر باشد شخص انتخاب شده می‌تواند با روحیه بهتری کار را دنبال کند، اضافه کرد: در شورای شهر حضور یک نفر با یک رأی حداقل و یا حضور افراد با رأی حداکثری می‌تواند مفید باشد و قطعاً تعداد رأی فرد بسیار مهم و مؤثر است.

وی در ادامه به بازدید از پروژه‌های منطقه ۱۵ و همچنین پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها موجب فخر و مباهات همه است و باید به همه مدیران و متخصصان تبریک گفت که اینگونه نقش آفرینی کردند و پروژه‌ها را هم به جهت کمی و هم کیفی در بالاترین سطح اجرا کردند.

شهر اصفهان زنده است و با شعارهای انتخاباتی مغایرت دارد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهر اصفهان یک شهر سرزنده است و با تمام شعارهای انتخاباتی که در شهر نصب شده، مغایرت دارد، تصریح کرد: آنهایی که این بنرها را نصب کردند بر مدار بی انصافی ورود کردند، اما مردم متوجه هستند و مرعوب تخریب‌ها و آدرس‌های غلط و مطالب غیر واقعی نخواهند شد.

وی با بیان اینکه مطالبی که امروز روی بنرهای تبلیغاتی سطح شهر نوشته شده یک ورود زودهنگام به انتخابات بوده است، ادامه داد: این متون مملو از دروغ و نشر اکاذیب است، امیدواریم فرماندار اصفهان جلوی این کارهای غیر قانونی را بگیرد و نگذارد این اتفاقات غیر واقعی رخ بدهد.

تبلیغات سطح شهر مملو از توهین به مدیریت شهری است

نصر اصفهانی با بیان اینکه تبلیغات سطح شهر مملو از توهین به مدیریت شهری است، گفت: معنا و مفهوم سکوت برخی در برابر این اتفاقات را متوجه نیستم؛ اگر این اتفاقات در دوره‌های قبل با مدیریت این دوستان رخ می‌داد و یک بنر با این مضامین و یا مضامین مناسب‌تر زده می‌شد یک شب اجازه نمی‌دادند بنرها در سطح شهر نصب باشد و به واقع می‌گویم که یک شبه آش را با جایش با هم می‌بردند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در روز انتخابات به گونه‌ای برخورد شود که مردم پاسخ همه این کم لطفی‌ها را بدهند.

کد خبر 5229866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha