۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۴۵

با حضور وزیر نفت انجام شد؛

امضای ۵ توافقنامه در نخستین روز فعالیت پارک فناوری و نوآوری نفت

امضای ۵ توافقنامه در نخستین روز فعالیت پارک فناوری و نوآوری نفت

پنج موافقت‌نامه همکاری میان پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت با وزارت علوم، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و دانشگاه‌های صنعتی شیراز، علم و صنعت و صنعتی امیرکبیر امضا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، امروز ۲۴ خرداد ماه سال جاری، در حاشیه افتتاح پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت، پنج موافقت‌نامه فناورانه امضا شد.

موافقت‌نامه نخست، موافقت‌نامه گرنت فناورانه بود که میان پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امضا شد.

در ادامه، موافقت‌نامه ایجاد پردیس مشترک میان پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت با شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و در ادامه، سه موافقت‌نامه با موضوع ایجاد مرکز نوآوری و رشد مشترک، میان پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت با دانشگاه صنعتی شیراز، دانشگاه علم و صنعت و دانشگاه صنعتی امیرکبیر امضا شد.

به گزارش وزارت نفت، پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت که با حمایت وزارت نفت و با هدف توسعه فناوری‌ها و گسترش همکاری‌های سازنده میان نقش‌آفرینان زیست‌بوم نوآوری و فناوری مرتبط با این صنعت ایجاد شده است، صبح امروز (دوشنبه، ۲۴ خردادماه) با حضور وزیر نفت، معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و جمعی از مدیران ارشد نفت و فعالان حوزه پژوهش و فناوری کشور افتتاح شد.

کد خبر 5234497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      0 0
      استفاده از ظرفیت نخبگان و پارک های علم و فناوری در هر بخشی می تواند منجر به بی اثر شدن تحریم ها شود، اگر میخواهیم تحریم ها را بی اثر کنیم باید اکثر دستاوردهای علمی و اختراعات و ابداعات نخبگان و دانشمندان و ایده های خوب آنان را تجاری سازی کنیم و در اختیار خودکفایی و رشد و توسعه اقتصادی کشور قرار دهیم