۲۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۵۸

شیخی در جمع خبرنگاران:

مردم برای ایجاد تحول در انتخابات شرکت کنند

مردم برای ایجاد تحول در انتخابات شرکت کنند

رئیس ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی گفت: مردمی که منتظر تحول هستند، باید در انتخابات شرکت کنند و مطمئن باشند که می‌توانند سرنوشت خود را تغییر دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا شیخی رئیس ستاد انتخاباتی سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در جمع خبرنگاران با اشاره به روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری،گفت: انتظار از آحاد ملت ایران این است که در انتخابات شرکت کنند و مطمئن باشند که خودشان هستند که سرنوشت خود را تغییر می دهند.

وی بیان کرد: امروز کشور نیاز به تغییر دارد و چیزی مهمتر از صندوق رأی برای ایجاد تغییر سراغ نداریم. امروز زمان آن است که مردم با حضور در پای صندوق رأی، به بد اخلاقی ها و دروغ گویی ها «نه» بگویند و تحول را رقم بزنند.

رئیس ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی به مناظرات انتخاباتی نامزدها اشاره کرد و گفت: برخی با بد اخلاقی و اتهام زنی مردم را رنجیده خاطر کردند، امروز زمان سرکار آمدن دولت اخلاقمداری است که توانایی رفع مشکلات را دارد.

شیخی با بیان اینکه تشکیل دولت جوان انقلابی دغدغه همه نیروهای دلسوز کشور است، تصریح کرد: نامزدهای جبهه انقلاب توانایی تشکیل دولت جوان انقلابی را دارند. دولتی که می‌تواند زندگی مردم را سامان دهد و با عزت و اقتدار در دنیا بدرخشد.

وی با بیان اینکه امروز مردم بیش از هر زمان دیگری به تشکیل دولتی کارآمد و قوی نیازمند هستند، تصریح کرد: دولت باید مراقب زندگی مردم باشد. مردمی که منتظر تحول هستند باید در انتخابات شرکت کنند.

کد خبر 5234797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha