۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۵۹

سامانه رسیدگی به شکایات دانشگاه علمی کاربردی راه اندازی شد

سامانه رسیدگی به شکایات دانشگاه علمی کاربردی راه اندازی شد

مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: سامانه مدیریت درخواست‌ها و رسیدگی به شکایات دانشگاه جامع علمی کاربردی راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، سیداحمدرضا پیش بین از آغاز به کار سامانه مدیریت درخواست‌ها و رسیدگی به شکایات این دانشگاه خبر داد.

مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: این سامانه در راستای ارتقای حقوق شهروندی و اجرای دولت الکترونیک و افزایش سرعت پاسخگویی به شکایات، روان‌سازی امور اداری، ارتقای سطح شفافیت و امکان رهگیری و رصد دقیق شکایات و دریافت گزارش سو مدیریت‌ها یا موارد نقض حقوق شهروندی، فعال‌سازی شد.

لازم به ذکر است از ابتدای سال جاری کلیه درخواست‌ها و شکایات در دانشگاه جامع علمی کاربردی فقط از طریق سامانه مذکور به آدرس https://ticket.uast.ac.ir قابل دریافت بوده و با توجه به لینک شدن این سامانه با سامانه اتوماسیون اداری وزارت علوم و قابلیت پیگیری برخط شکایات و گزارش‌ها و بالاخص با توجه به شرایط کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و منع آمد و شد در ادارات، از پذیرش شکایات و اعلام تخلف و موارد نقض حقوق شهروندی و تخلفات پژوهشی و علمی به صورت فیزیکی و کاغذی امتناع نموده و موارد فوق صرفاً از طریق سامانه مذکور قابل دریافت و پیگیری خواهد بود.

کد خبر 5235403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha