۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۹:۳۴

علیقارداشی در گفتگو با مهر:

متخصصان و نخبگان ورزش حضور پررنگی در انتخابات داشته باشند

متخصصان و نخبگان ورزش حضور پررنگی در انتخابات داشته باشند

رئیس فدراسیون تنیس روی میز از متخصصان و نخبگان ورزش خواست در کنار سایر اقشار و جامعه ورزش حضور پررنگی در انتخابات روز ۲۸ خرداد داشته باشند.

مهرداد علیقارداشی در گفتگو با خبرنگار مهر به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و با دعوت از حضور همه اقشار جامعه علی الخصوص ورزشکاران به مشارکت هوشمندانه در پای صندوق رای، اظهار داشت: بر همه ورزشکاران لازم است که در انتخابات شرکت کنند و نقش گسترده خود را در این رویداد سیاسی و اجتماعی ایفا کنند تا با اتحاد و همدلی موجب تداوم انقلاب و خنثی سازی نقشه های دشمن در شرایط فعلی گردند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با تاکید بر نقش موثر جامعه ورزشی در جلب افکار عمومی به ویژه دعوت از مردم افزود : کشور در مرحله حساس و تعیین کننده ای قرار گرفته است و مردم باید با آگاهی و هوشیاری انتخاب خود را انجام دهند. ضروری است متخصصان و نخبگان ورزش با ورود خود به حوزه رقابت‌های انتخاباتی برای ایفای وظیفه و ادای تکلیف همگانی گام بردارند.

قارداشی تصریح کرد: بدون شک خانواده بزرگ تنیس روی میز کشور حضور گسترده ای در انتخابات روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ خواهند داشت و در حماسه ی حضور مردم نقش بسزایی خواهند داشت.

کد خبر 5236084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha