۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۴۹

رییس ستاد هفته حقوق بشر آمریکایی استان تهران:

برنامه‌های هفته حقوق بشر آمریکایی از شش تیرماه آغاز می شود

برنامه‌های هفته حقوق بشر آمریکایی از شش تیرماه آغاز می شود

تهران- رییس ستاد هفته حقوق بشر آمریکایی استان تهران گفت: برنامه‌های هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی از شش تیرماه در مسجد ابوذر تهران آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی مراسم هفته افشای حقوق بشر آمریکایی و بزرگداشت شهدای هفتم تیر که با حضور اسدالله بادامچیان و نمایندگان دستگاه‌ها در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد، با تبریک ایام دهه کرامت گفت: چهلمین سالگرد فاجعه ترور آیت الله بهشتی و یارانش را در حالی پشت سر می‌گذاریم که ابعاد مختلف این جنایت و تبیین جایگاه و شخصیت این شهید بزرگوار می‌تواند برای همه مردم خصوصاً نسل جدید تبیین و واکاوی شود.

وی افزود: اگر چند سال است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به هفته حقوق بشر آمریکایی ورود نموده است به خاطر رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده است تا با استفاده از این فرصت روحیه ددمنشانه آمریکا را به نسل حاضر و دنیا معرفی کنیم.

محمودی در خصوص ضمن تشریح برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته اظهار داشت: آغاز برنامه‌های هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی از شش تیرماه مسجد ابوذر برنامه‌ها آغاز می‌شود و ویژه برنامه‌های متعدد بصیرتی با محوریت تبیین جنایات بی شمار آمریکا علیه ایران صورت خواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با دعوت از آحاد مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات روز جمعه گفت: حضور در انتخابات بسیار مهم است، اگرچه دشمنان و خسته های داخلی دم از تحریم آن می‌زنند ولی ملت ما در انتخابات افتخار دیگری را خلق خواهند کرد.

محمودی در پایان اظهار داشت: فتنه‌ای که در هفتم تیر رخ داد فتنه نفوذ و براندازی هم اکنون هم به نوعی دیگر در جریان است و در این فتنه هدف گذاری جدایی بین مردم از امام امت خود است، و ما باید با بصیرت افزایی برای نسل جوان آنها را از جریانات و رخدادهای انقلاب اسلامی که از آن اطلاع ندارند مطلع کنیم.

در این جلسه محسن صباغ مشاور عالی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از شاهدان عینی هفتم تیر به بیان خاطرات این فاجعه پرداخت.

کد خبر 5236394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha