۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۳۴

فرماندار دماوند خبر داد؛

برخورد بدون اغماض با تخلفات انتخاباتی در دماوند

برخورد بدون اغماض با تخلفات انتخاباتی در دماوند

دماوند- فرماندار دماوند با اشاره به برخورد جدی با تخلفات انتخاباتی در این شهرستان گفت: هیچ گونه اغماضی در این خصوص در دماوند صورت نخواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حیدری، عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اهمیت بحث امنیت انتخابات، این موضوع در کمیته‌های امنیتی و شورای تأمین با جدیت مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته است؛ رسیدگی به تخلفات انتخاباتی بر عهده دستگاه قضا، دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی است و هیچ گونه اغماضی در این خصوص صورت نخواهد گرفت.

حیدری با تاکید بر اهمیت آماده‌باش کامل دستگاه‌های خدماتی و شهرداری‌ها گفت: این دستگاه‌ها با تمام توان، تا زمان اعلام پایان انتخابات در آماده‌باش کامل قرار دارند.

فرماندار دماوند بیان داشت: امید است با اجرای انتخابات سالم و حضور پرشکوه مردم، برگ زرین دیگری بر تاریخ انتخابات کشور و شهرستان دماوند افزوده و با انتخاب فرد اصلح، به عزت و سرافرازی این مرز و بوم بیافزاییم.

وی برای جلب مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: مردم عزیز با هر نگاه سیاسی که دارند باید این اصل را قبول کنند که ملت ایران دشمن دارد و این دشمن خیر ملت را نمی‌خواهد و از همین رو باید در برابر دشمنی که خواری و خفت ما را می‌خواهد ایستادگی کنیم.

حیدری بیان داشت: قهر با انتخابات و شرکت نکردن در این رویداد سرنوشت ساز هیچ مشکلی را برطرف نمی‌کند، بلکه باید با حضور و شرکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ مدیریت اجرایی کشور را به فردی اصلح بسپاریم که با اتکا به تقوای الهی و کار کارشناسی قوی مشکلات مملکت را یکی پس از دیگری حل کند.

کد خبر 5237411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha