۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۵۴

«جشن انتخابات»- ره‌پیک در جمع خبرنگاران:

امیدوارم انتخابات موجب انسجام بیشتر در کشور شود

امیدوارم انتخابات موجب انسجام بیشتر در کشور شود

قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: امیدوارم انتخابات امروز موجب انسجام و وحدت بیشتر در کشور شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیامک ره‌پیک صبح امروز(جمعه) و پس از آنکه رأی خود را به صندوق سیار واقع در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان انداخت، در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام دهه کرامت،گفت: این روز مهم و سرنوشت‌ساز را به همه ملت ایران و دلسوزان کشور تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم که اراده ملت ایران در این روز با هدایت خداوند به نحوی رقم بخورد که کشور ما سال‌های آینده از یک مدیریت اجرایی قوی و مطلوب برخوردار شود.

وی بیان کرد: امیدوارم از طریق انتخابی که امروز انجام می‌شود، مشکلات کشور کاهش پیدا کند و امیدواری در بین مردم افزایش یابد.

قائم مقام دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: ان‌شاءالله انتخابات امروز موجب انسجام و وحدت بیشتر در کشور شود و آثار و برکات انتخابات و تعیین سرنوشت در بخش‌های مختلف کشور پدیدار شود و امیدوارم همه از آثار این انتخاب برخوردار شوند.

ره پیک ضمن تشکر از اصحاب رسانه، گفت: از همه شما که در رسانه‌ها زحمت می‌کشید و این روز را آن گونه که شایسته است، به مردم خودمان و دیگران در خارج از کشور نشان می‌دهید، تشکر می‌کنم.

گفتنی است، فرآیند انتخابات ریاست‌جمهوری، شوراهای شهر و روستا و دو میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری صبح امروز(جمعه) با دستور وزیر کشور در حدود ۶۷ هزار شعبه شهری و ۷۵ هزار شعبه روستایی آغاز شد.

کد خبر 5237472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha