۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۰۹

نماینده ولی فقیه در سپاه گلستان:

مردم بصیر ایران در صحنه های مختلف حضور دارند

مردم بصیر ایران در صحنه های مختلف حضور دارند

گرگان- نماینده ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان گفت: مردم ما بصیر هستند و هر وقت احساس کردند و نیاز دیدند در صحنه باشند حضورشان پرشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رعایتی صبح جمعه در شعبه اخذ رای مدرسه شیخ فضل الله نوری شهرستان گرگان اظهارکرد: انتخابات ۱۴۰۰ یکی از مهم ترین و حساس ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان افزود: ۴۲ سال از پیروزی انقلاب گذشته و دشمنان هر روز سعی کردند با روش های مختلف انقلاب را از بین ببرند ولی مردم ما ثابت کرده اند همیشه در صحنه بوده اند.

وی بیان کرد: مردم ما بصیر هستند و هر وقت احساس کردند و نیاز دیدند در صحنه باشند حضورشان پر شور خواهد بود.

رعایتی بیان کرد: جمعیت عظیم و صف های طولانی در همین ساعات ابتدایی شروع رای گیری را مشاهده می کنید که به قول رهبر معظم انقلاب روز آزمون بزرگ ملت ایران است.

وی گفت: مردم ما برای اینکه آرامش و امنیت داشته باشند قطعاً امور اجرایی کشور را به دست یک شخص باکفایت خواهند داد و با حضور گسترده خود در همین آغاز رای گیری آمده اند بگویند ما آمده ایم سهم خود را ادا کردیم و انشالله رییس جمهور منتخب هم خواهد آمد و اهداف انقلاب را به پیش خواهد برد و سفره مردم را گسترده تر و عزت مردم را افزون تر خواهد کرد.

کد خبر 5237720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha