۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۳

امام جمعه بیستون:

شرکت در انتخابات بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است

شرکت در انتخابات بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است

کرمانشاه- امام جمعه شهر بیستون گفت: شرکت در انتخابات بیعت مجدد با آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است.

محمدمهدی آرمند در حاشیه حضور در شعبه اخذ رأی شهر بیستون در گفتگو با خبرنگار مهر با دعوت از آحاد مردم برای حضور حداکثری و پر شور در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: امروز روز سرنوشت‌سازی برای آینده کشور است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی از مدت‌ها قبل برای حضور کمرنگ در انتخابات افزود: حضور مردم در انتخابات و انداختن رأی در صندوق آرا، بیعت و پیمان مجددی با آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام جمعه شهر بیستون با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و بدخواهان جمهوری اسلامی است، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران با به شهادت رساندن سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی نشان دادند که دلسوز این مردم نبوده و نخواهند بود.

آرمند با تاکید بر اینکه داعش دست نشانده استکبار جهانی در منطقه برای مقابله با جمهوری اسلامی بود، ادامه داد: غرب با به وجود آوردن داعش تلاش داشت چهره دین اسلام را خدشه‌دار و اسلام را به جهانیان یک دین خشن معرفی کند.

وی تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی دشمنان را ناراحت خواهد کرد و تحریم‌های شدیدتری علیه ملت تحمیل خواهند کرد.

آرمند ابراز امیدواری کرد که با انتخاب فرد اصلح، اوضاع نابسامانی که به علت مدیریت برخی مدیران ناکارآمد به وجود آمده سامان یابد.

کد خبر 5237909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha