۲۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۳۹

فرماندار سرپل ذهاب:

۱۱۱ شعبه اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در سرپل ذهاب مستقر است

۱۱۱ شعبه اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در سرپل ذهاب مستقر است

کرمانشاه- فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: یک صد و یازده شعبه اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان مستقر است.

نورالدین فرزادی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان سرپل ذهاب از هفت صبح امروز همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه تمامی اقدامات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات در شهرستان سرپل ذهاب از قبل فراهم شده است، افزود: صدور احکام اعضای هیأت اجرایی، نظارت و بازرسی و تحویل لوازم و وسایل برگزاری انتخابات به آن‌ها از روزهای گذشته انجام شده است.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: با وجود گرمای هوا و وضعیت کرونایی تمامی اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات انجام شده و یک صد و یازده شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و ۲۹۶ صندوق برای انتخابات شورای اسلامی شهر در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه انتخاباتی امن و سالم با رعایت اصل بی طرفی با تلاش هیأت‌های اجرایی و نظارت در شهرستان سرپل ذهاب در حال برگزاری است، ادامه داد: از عموم مردم خواستار حضور در انتخابات و پرشور و حماسی ساختن این روز هستیم.

فرزادی‌پور با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران ظرفیت بزرگی به نام انتخابات را برای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت کشور فراهم کرده و مردم باید از این حق خود استفاده کنند، گفت: با وجود تمامی مشکلات در کشور بهانه‌ای برای عدم حضور در انتخابات وجود ندارد.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: مردم باید با حضور گسترده در انتخابات پشتوانه محکمی برای رئیس جمهور آینده ایجاد کنند تا قدرت بالایی با آرای مردمی برای رئیس جمهور جدید در مذاکرات آینده به وجود بیاید.

وی افزود: نامزدهای انتخاباتی در شهرستان سرپل ذهاب با رعایت قوانین و مقررات بدون به وجود آمدن مشکلی یک هفته تبلیغات را پشت سر گذاشتند.

فرزادی‌پور ادامه داد: رؤسای ستادهای تبلیغات ریاست جمهوری نهایت همکاری را با فرمانداری سرپل ذهاب داشتند و در ایجاد شور انتخاباتی در این شهرستان موفق بودند.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: مردم اقلیت‌ها، اقوام، گرایش‌ها و مذاهب و دستگاه‌های مختلف دولتی، بزرگان و نخبگان جامعه، فعالین اجتماعی و سیاسی با رشد فرهنگی این شهرستان در ایجاد شور انتخاباتی و دعوت مردم به حضور حداکثری نقش مهمی داشتند.

کد خبر 5238068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha