۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۴۱

با صدور پیامی؛

استاندار آذربایجان غربی از حضور پرشور مردم درانتخابات قدردانی کرد

استاندار آذربایجان غربی از حضور پرشور مردم درانتخابات قدردانی کرد

ارومیه- استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی از حضور پرشور و شعور مردم شهرستان های مختلف استان در انتخابات ۲۸ خرداد امسال قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این پیام که روز شنبه از سوی محمدمهدی شهریاری صادر شده، آمده است: مردم حماسه ساز و ولایتمدار آذربایجان غربی، حضور آگاهانه و پرشور شما در پای صندوق‌های رأی که از ساعات اولیه رأی گیری تا آخرین لحظات ادامه داشت، تصاویری به یادماندنی در ذهن دوستان و دشمنان این خطه از ایران عزیز به جای گذاشت.

در ادامه این پیام اظهار شده است: تصاویری از احساس مسؤولیت و دشمن شناسی برای دوستان و در مقابل یاس و ناامیدی برای دشمنانی که تمام دسیسه‌ها و توطئه‌هایشان را برای عدم حضور مردم به کار گرفتند ولی با حضور مؤثر شما این نقشه‌ها نقش بر آب شد.

استاندار آذربایجان غربی با شکرگزاری به درگاه خداوند منان، آورده است: بر خود لازم می دانم از مردم نجیب و شریفی که چنین حماسه آفریده اند و بار دیگر ایران و ایرانی را در جهان پرتلاطم امروز سربلند کردند و نیز تمام نیروهای دست اندرکار سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان قدردانی کنم.

طبق اخبار غیررسمی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا حدود ۴۶ درصد مردم شرکت کردند.

کد خبر 5239110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسن میلان RO ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      0 0
      با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما استاندارد عزیز اورمیه. همه ما کوردها می دانیم که کوردها 60درصد اورمیه را تشکیل می‌دهند که همیشه در حق کوردها ظلم می شود چگونه همیشه رأی به نفع ترکها تمام می شود اگر می خواهید ما کوردها را نصب به رای خوشبین کنید. صندوق رای کوردها و ترکها از هم جدا باشد. همیشه تخلف