۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۹

مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد؛ 

عدم ارسال گزارش تخلف بهداشتی در شعبه‌های اخذ رأی در کرمانشاه

عدم ارسال گزارش تخلف بهداشتی در شعبه‌های اخذ رأی در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از عدم گزارش تخلف بهداشتی در شعبه‌های اخذ رأی در این استان خبر داد.

امیر کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طبق گزارش ناظرین بهداشتی در بیشتر شعبه‌های اخذ رأی تخلف بهداشتی و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی در روز انتخابات گزارش نشده است.

وی افزود: روز انتخابات در هر شعبه شلوغی که فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مشخص کردند، یک ناظر بهداشتی و برای هر سه شعبه خلوت یک ناظر بهداشتی برای سرکشی و اعمال نظارت مستقر شده بود.

مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: ۶۹۶ ناظر بهداشتی در این استان برای نظارت بر سلامت شعبه‌های اخذ رأی، بهداشت فردی و ۳۶ مرکز پخت و پز و انبار نگهداری مواد غذایی برای عوامل اجرایی فعالیت داشتند.

کرمی تصریح کرد: صد درصد شعبه‌های اخذ رأی در روز انتخابات مورد بازدید و نظارت قرار گرفته و در بیش از ۹۰ درصد شعب تخلف بهداشتی که نیاز به تذکر جدی داشته باشد گزارش نشده است.

وی با تأکید بر اینکه قبل از شروع اخذ رأی گندزدایی سطوح و محیط در شعبه‌های رأی انجام شده است، افزود: مواد گندزدا، ضد عفونی کننده و ماسک برای عوامل اجرایی و رأی دهندگان در این شعبه‌ها تهیه شده و پیش بینی شده بود که در صورت ورود افراد بدون ماسک به شعبه رأی‌گیری، ماسک در اختیار آن‌ها قرار بگیرد.

مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در ساعاتی از رأی‌گیری به ویژه در ساعات آخر با بالا رفتن ازدحام جمعیت در مواردی عدم رعایت موارد بهداشتی از سوی رأی دهندگان مشاهده شد که برخورد مناسب با آن‌ها صورت گرفت.

کرمی خاطرنشان کرد: ناظرین قبل از انتخابات برای تأیید محل اخذ رأی حضور داشته و اولویت آن‌ها تهویه مناسب و مطبوع بود، در مکان‌هایی که به دلیل نبود فضای روباز مجبور به انتخاب فضای بسته شدند، وجود تهویه مناسب در شعب اخذ رأی ضروری بوده است.

کد خبر 5241505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha