۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۱۵

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس خبر داد؛

پخش بیش از ۴۲ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی در صدا و سیمای فارس

پخش بیش از ۴۲ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی در صدا و سیمای فارس

شیراز – مدیرکل صدا وسیمای فارس گفت: صدا و سیمای مرکز فارس در دوران انتخابات در چهار حوزه تولید پیام ۶ هزار و ۱۲۴ قسمت برنامه به مدت ۴۲ هزار و ۲۳۲ دقیقه روی آنتن رفت .

به گزارش خبرگزاری مهر، تقی سهرابی با تبریک خلق حماسه ماندگار ۲۸ خرداد از سوی مردم آگاه استان فارس گفت: شبکه فارس از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح جمعه ۲۸ خرداد پخش ویژه برنامه تلویزیونی خوشا ایران و ویژه برنامه رادیویی ایران جان را آغاز کرد که تا ساعت ۲ و ۱۵ دقیقه بامداد شنبه ۲۹ خرداد ادامه داشت.

وی افزود: در برنامه خوشا ایران به جذابیت در طراحی دکور توجه ویژه ای شد که امیدواریم مورد توجه بینندگان قرار گرفته باشد. سهرابی تصریح کرد: با تلاش همکاران اعزامی به سراسر استان از همان ساعات اولیه رأی گیری، با برقراری ارتباط زنده، تصاویر حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به شبکه‌های سراسری منعکس شد.

مدیرکل صداوسیمای فارس سامانه تلویزیون اجتماعی را به عنوان یکی از اقدامات بدیع برای انعکاس همزمان حضور مردم در تلویزیون و فضای مجازی معرفی کرد و افزود: در برنامه‌های انتخاباتی جهت انعکاس برخط تصاویر ارسالی مردم از این سامانه که در مرکز فارس طراحی شده است بهره برداری شد و پخش تولیدات کاربر ساخته در اولویت برنامه سازان قرار گرفت.

مدیرکل رسانه ملی در فارس گفت: برای اولین بار ۹۵ نقطه استان فارس شامل شهرها و روستاها پوشش تصویری و رادیویی داده شد. وی افزود: از پنجشنبه ۲۷ خرداد تا ساعت ۲:۱۵ بامداد شنبه ۲۹ خرداد، در مجموع هزار و ۱۷۵ دقیقه ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری سیما برقرار شد.

سهرابی ادامه داد: در روز انتخابات ۲۰ ارتباط زنده به مدت ۱۰۰ دقیقه با شبکه‌های سراسری رادیو و ۲۲ ارتباط زنده به مدت ۱۱۰ دقیقه با رادیوهای مراکز استانی برقرار شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس با بیان اینکه در روز انتخابات ۱۶۷ ارتباط زنده به مدت ۹۹۵ دقیقه با شبکه سراسری ملی و بین المللی انجام شد افزود: در این دوره توجه جدی به شهرستان‌ها، شهرها و حتی روستاهای سراسر استان صورت گرفت و حضور قومیت‌ها با لباس‌ها، آئین‌ها و لهجه‌ها و نواهای متنوع زینت بخش برنامه‌ها شد و برای اولین بار گروه تولیدی و فنی به شهرستان نورآباد و سپیدان اعزام و تصاویری زیبا از مراسم پرشور و نشاط مردم ممسنی با پوشش لباس محلی به تصویر کشیده شد همچنین گزارشگران اعزامی، گزارش‌های ویژه ای از حضور اقوام مختلف با لباس محلی از جای جای استان مخابره کردند.

سهرابی افزود: در روز انتخابات ۱۸ ارتباط زنده رادیویی و ۷ ارتباط زنده تلویزیونی به مدت ۵۰ دقیقه با شبکه‌های سراسری برقرار شد.

وی افزود: در استودیوی زیبای برنامه خوشا ایران خوانندگان متعدد ترانه‌های بومی محلی و گروه سرود ناشنوایان با لباس قومیت‌های مختلف در چندین نوبت و گروه‌های سرود دانش آموزی برنامه اجرا کردند.

سهرابی افزود: ارتباط زنده تصویری با شهرستان‌ها که از ساعت ۷:۱۲ آغاز شد تا پایان ساعات رأی گیری با بیش از ۳۰ شهرستان، بخش و روستا ارتباط زنده تصویری ادامه داشت.

وی گفت: با اقدام ویژه فضای مجازی مرکز با راه اندازی پویش مرد میدان و بهره برداری از سامانه تلویزیون اجتماعی هزار و ۹۲۰ عکس و تولید مردمی از بستر این اپلیکیشن دریافت، منتقل و به صورت همزمان و زنده در قاب تلویزیون در ویژه برنامه خوشا ایران و در رادیو نمای فارس نمایش داده شد.

کد خبر 5241664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha