۲ تیر ۱۴۰۰، ۰:۵۷

نوبخت:

فوق العاده ویژه فرهنگیان برقرار شد

فوق العاده ویژه فرهنگیان برقرار شد

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در نامه‌ای به وزیر آموزش و پرورش، نوشت : فوق العاده ویژه فرهنگیان، بویژه معلمان بر اساس ضوابط و مقررات ابلاغی از مراجع ذی‌صلاح تعیین و برقرار شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد باقر نوبخت در این نامه یادآور شد: در ارتباط مجازی ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ برخی از فرهنگیان محترم گلایه کردند، فوق‌العاده ویژه ناقص اجرا شده است؛ لذا تأکید شد؛ باید به طور کامل اجرا شود که با عنایت به نامه ارسالی آن وزارتخانه، فوق‌العاده ویژه فرهنگیان، به ویژه معلمان، بر اساس ضوابط و مقررات ابلاغی، از مراجع ذی‌صلاح تعیین و برقرار شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در استمرار جبران بخشی از خدمات فرهنگیان برای سال ۱۴۰۰ در قالب اجرای نظام رتبه بندی معلمان تأمین اعتبار شده است که پس از تصویب مجلس شورای اسلامی از یکم فروردین ۱۴۰۰ قابل پرداخت خواهد بود.

کد خبر 5242281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • احمد IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      6 0
      بله، فوق العاده ویژه اضافه شد!! حق فلان وبهمان برقرارشد! پارسالم۵۰درصداضافه شدوامسال هم۲۵درصد! اصلا هرروز داره اضافه میشه اما....اما حقوق دریافتی یک لیسانس با۲۷ سال سابقه خدمت بزوربه ۶ تومن میرسه!! اینها کجامیره؟ وقتی بااین همه اضافه هنوزحقوق یک معلم باسابقه به نیمی ازخط فقرهم نرسیده.
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      2 1
      من شنیدم 20 درصداضافه شده اون هم به کسانی که اصلا اضافه نشده بوده و50 درصد اضافه نشده .راست میگید بااین درصدهای کم که همیشه کامل اجرانمیشه دردی ازفرهنگیان درمان نمیشه وهمچنان معلمان به عنوان کم درامدترین قشرجامعه مطرح میشن . کاش فریادرسی میرسید وحقوق فرهنگیان به طورکامل اصلاح میشد
    • مرتضی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      1 0
      باسلام نیروهای زحمتکش خدماتی شامل هیچ افزایشی نشدن