۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۰

محدودیت تردد شبانه درون شهری در سیستان و بلوچستان اعمال می‌شود

محدودیت تردد شبانه درون شهری در سیستان و بلوچستان اعمال می‌شود

زاهدان- رئیس پلیس راهور سیستان ‌و بلوچستان گفت: طرح ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ شب تا سه بامداد در سطح معابر شهری استان تا اطلاع بعدی ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی نام‌درست با بیان اینکه مبلغ جریمه ۲۰۰ هزار تومان برای خودروهای متخلف اعمال خواهد شد، اظهارداشت: به منظور کنترل عبور و مرور در سطح معابر شهری و اعمال محدودیت‌های منع تردد از ساعت ۲۲ شب تا سه بامداد تمام نیروهای مرتبط با مجموعه پلیس راهوار در نقاط گوناگون شهر مستقر هستند.

وی افزود: مردم از ترددهای غیرضروری اجتناب کنند و کارمندان، پزشکان و پرستارانی که مجبورند به صورت شیفتی در ساعت منع تردد، عبورو مرور داشته باشند در صورت صدور دستور ایست از سوی پلیس باید توقف کرده و مدارک لازم را ارائه دهند تا جریمه نشوند و به صرف داشتن مجوز، از دستور پلیس تخطی نکنند.

رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان با قدردانی از شهروندانی که قوانین و مقررات را بخوبی رعایت می‌کنند، به تمامی هم استانی‌های عزیز توصیه کرد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مقررات رفت‌وآمد به کنترل ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این ویروس کمک کنند.

وی با بیان اینکه پلیس راهور سیستان و بلوچستان همگام با حافظان سلامت به منظور کاهش انتقال ویروس کرونا با تمام توان در خدمت گروه حفظ سلامت جامعه است، تصریح کرد: خودروهایی که از ساعت ۲۲ شب تا سه صبح در سطح معابر شهر تردد کنند توسط دوربین‌ها رصد و ثبت می‌شوند از شهروندان عزیز انتظار است بطور جدی مقررات را رعایت کنند.

کد خبر 5242558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha