۳ تیر ۱۴۰۰، ۹:۰۳

با صدور پیامی؛

استاندار آذربایجان‌غربی فوت ۲ خبرنگار در حادثه نقده را تسلیت گفت

استاندار آذربایجان‌غربی فوت ۲ خبرنگار در حادثه نقده را تسلیت گفت

ارومیه- استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی، جان باختن ۲ تن از خبرنگاران را در حادثه واژگونی اتوبوس در نقده تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی شهریاری روز پنجشنبه در این پیام آورده است: جان باختن ۲ تن از خبرنگاران پرتلاش و متعهد عرصه رسانه خانم‌ها مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی از خبرگزاری‌های ایسنا و ایرنا بر اثر واژگونی اتوبوس در محور نقده مایه تأثر و تأسف شدید اینجانب شد.

در ادامه این پیام آمده است: دوستان خبرنگار که همواره برای انعکاس دستاوردهای نظام همراه دولت بوده و هستند؛ متأسفانه بر اثر حادثه‌ای دلخراش دچار مصدومیت شده و ۲ تن از بانوان فرهیخته این عرصه نیز جان خودشان را از دست دادند.

استاندار آذربایجان غربی در این پیام ضمن تسلیت به جامعه رسانه‌ای کشور و خانواده‌های این عزیزان و عذر خواهی بابت اتفاق تلخ رخ داده، تاکید کرده است: با توجه به پیگیری‌های رئیس جمهوری و دیگر مقامات ارشد کشور، علاوه بر رسیدگی کامل به درمان مصدومان، به طور قطع با مقصران احتمالی این حادثه برخورد لازم صورت خواهد گرفت؛ برای مصدومان شفای عاجل و برای ۲ عزیز از دست رفته غفران الهی از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

عصر روز چهارشنبه بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مسیر بازگشت از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه، ۲ تن از خبرنگاران شامل خبرنگاران ایرنا و ایسنا جان خود را از دست داده و ۲۱ تن دیگر مصدوم شدند.

با تلاش نیروهای امدادی، این خبرنگاران ابتدا به بیمارستان نقده و سپس به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه منتقل شده و روند درمانی آنان صورت گرفت.

کد خبر 5243180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha