۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۵۰

آیت الله دژکام:

حضور در انتخابات تجلی عزت ایرانیان است

حضور در انتخابات تجلی عزت ایرانیان است

شیراز- نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: حضور مردم در انتخابات تجلی عزت و توانمندی ایرانیان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز بیان کرد: یکی از دستاوردهای مهم مردم ایران که موجب شده در جهان به این ویژگی معروف شوند ثبات قدم و امیدواری به آینده است.

امام جمعه شیراز در ادامه تصریح کرد: حضور مردم در عرصه انتخابات نشان دهنده بلوغ سیاسی مردم ایران و عمل به بیانات مقام معظم رهبری در راستای حضور در عرصه‌های مهم سیاسی است این در حالی است منتخب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیام‌های دیگری نیز به همراه دارد و پیام آن این است که مردم مسیر تقوا و توکل بر خدا را انتخاب کرده‌اند.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان فارس مسیری که مردم انتخاب کردند مسیر عزت و توانمندی ایرانیان است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه شیراز عنوان کرد: مراجع علمی نظیر حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها در استان و کشور باید وظایف اجتماعی خود نظیر آموزش حقوق شهروندی را اجرایی کنند تا نقش ویژه ای در کاهش وقوع جرم و همچنین پیشگیری از وقوع جرم داشته باشند.

او با اشاره به روز جهانی مقابله با مواد مخدر تصریح کرد: فعالیت‌های خوبی در راستای مقابله با اعتیاد در جامعه انجام شده است اما باید در راستای مقابله با مصرف و سوءمصرف مواد مخدر نیز دارای برنامه بود تا اجازه رشد آمارهای مربوط به مبتلایان به مواد مخدر را ندهیم.

امام جمعه شیراز در پایان با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله بهشتی و گرامی داشت هفته قوه قضائیه از تلاش‌های فعالین دادگستری در استان فارس تقدیر کرد.

کد خبر 5243800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha