۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۶:۱۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:

مسائل خوزستان در دولت‌های قبلی درمان نشدند/نیازبه جهش جهادی داریم

مسائل خوزستان در دولت‌های قبلی درمان نشدند/نیازبه جهش جهادی داریم

اهواز- مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه مسائل خوزستان در دولت‌های قبلی درمان نشدند، گفت: کشور و به ویژه خوزستان با کار ساده به تحول نمی‌رسد بلکه باید کار جهادی و انقلابی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده در مراسم تجلیل از فعالان انتخاباتی که در حسینیه‌ام النبین اهواز برگزار شد، عنوان کرد: امروز بهترین یاری به دولت سیزدهم مطالبه در افق فکری امام خامنه‌ای مدظله تعالی است.

وی با اشاره به اینکه کشور برای رسیدن به آرمان‌ها نیاز به جهش دارد و رهبری انقلاب بارها به مسئله جهش و تحول تأکید کردند که این امر در برنامه‌های آیت الله رئیسی متبلور است، اضافه کرد: تحول و هم آهنگی نیروی انقلاب یک ضرورت مهم است و این تحول باید مبتکرانه و به سمت حل مسئله باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه تحول و جهش جهادی باید در تمامی شئون حکمرانی صورت گیرد و امروز کشور و به ویژه خوزستان با کار ساده و روزمره به تحول نمی‌رسد بلکه باید کار جهادی و انقلابی کرد، تأکید کرد: تحول انقلابی در مقابل تحول غربی است که در مراد غرب‌گرایان از تحول، تغییر در اصول و آرمان‌هاست که در تحول انقلابی باید بر اساس اصول انقلابی حرکت کرد.

حجت‌الاسلام نبی زاده در ادامه به مسائل خوزستان اشاره کرد و گفت: در دولت‌های گذشته مسائل خوزستان درمان نشده و ظرفیت‌های عظیم این استان مثل کشاورزی مغفول مانده است که در این راستا دولت آیت الله رئیسی نیاز به کمک و همیاری دارد و جریان انقلابی باید محکم دولت سیزدهم را یاری کند تا آرمان‌های انقلاب محقق شود.

«کریم کریمی تبار» مسئول جبهه پایداری انقلاب اسلامی خوزستان در ابتدای این نشست از حضور مردم در خلق حماسه انتخاباتی تقدیر کرد و افزود: جبهه برای تربیت نیروی انقلابی و جهادی محکم پای کار ایستاده است؛ همچنین در انتخابات نیروهای انقلابی جبهه پایداری در همه شهرستان‌ها فعال شدند و موجی از مشارکت فعال را سبب شدند.

وی تأکید کرد: خلوص، انقلابی گری و تبیین آرمان‌های انقلاب محور اقدامات جبهه پایداری در استان خوزستان و همین محور را در دولت بعدی ادامه خواهیم داد؛ همچنین جبهه پایداری آمادگی همه نوع همکاری برای موفقیت دولت آیت الله رئیسی است و امید می‌رود که با استفاده از نیروهای انقلابی و خوش‌فکر «خوزستان» به یک جایگاه مناسب برسد.

کد خبر 5243826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha