۱۴ تیر ۱۴۰۰، ۹:۵۵

قائمی نیامده خط خورد!

اظهار نظر بی‌موقع داورزنی و لطمه به تیم ملی/ «الکنو» زیر بار نرفت

اظهار نظر بی‌موقع داورزنی و لطمه به تیم ملی/ «الکنو» زیر بار نرفت

رئیس فدراسیون والیبال که باید تلاش می‌کرد آرامش را در آستانه المپیک در تیم ملی برقرار کند با یک اظهار نظر بی‌موقع وضعیت این تیم را آشفته توصیف کرد تا حاشیه جدیدی برای ملی‌پوشان ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۹ روز دیگر تیم ملی والیبال ایران باید در نخستین بازی خود در المپیک توکیو مقابل حریف قدرتمندی مانند لهستان قرار گیرد. پس از نمایش ضعیف تیم ملی در لیگ ملت‌ها، ملی پوشان به ایران بازگشتند و با سپری کردن استراحت چند روزه از روز شنبه تمرینات خود را بدون ریکاوری ذهنی و برگزاری جلسات روانشناسی آغاز کردند.

محمدرضا داورزنی که در چند سال گذشته با تصمیمات پرحاشیه و خبرساز و بی توجهی به نقد کارشناسان و دلسوزان والیبال لطمات زیادی به تیم ملی والیبال وارد کرد پس از پایان لیگ ملت‌ها در برنامه تلویزیونی لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ شبکه ورزش خبر از دعوت فرهاد قائمی به تیم ملی داد!

رئیس فدراسیون والیبال در حالی این خبر را اعلام کرد که پیش از آن با درخواست الکنو تنها مهدی مرندی به اردوهای آماده سازی المپیک فراخوانده شده بود، این تناقض آشکار زمزمه دخالت رئیس فدراسیون در تصمیمات سرمربی تیم ملی را مطرح کرد.

اظهار نظر بی‌موقع داورزنی و لطمه به تیم ملی/ «الکنو» زیر بار نرفت

قائمی که به دلیل مسائل شخصی از تیم ملی والیبال خداحافظی کرده بود با درخواست محمدرضا داورزنی وارد اردو شد اما سرمربی تیم ملی بلافاصله پس از حضور در تمرینات خط قرمزی بر روی نام بازیکن تحمیل شده فدراسیون کشید. خط قرمز الکنو بر روی نام قائمی، منجر به عصبانیت دریافت کننده سابق تیم ملی شد که همیشه چهره او را با خنده به یاد داریم.

فرهاد قائمی، پس از خط خوردن از اردوی ملی اظهارات تندی را علیه سرمربی تیم ملی و مسئولان والیبال مطرح و تاکید کرد که بعد از حضور در تمرین تیم ملی بدون اینکه در کار گروهی شرکت کند و مورد ارزیابی قرار گیرد کنار گذاشته شد.

دریافت کننده تیم ملی در ادامه تاکید کرده که «حرفی که داورزنی روز اول با من زد این بود که ۱۰۰ درصد در تیم حضور خواهم داشت و تایید کادر فنی را هم گرفته است. دلیلش هم این بود که تیم ملی در دریافت مشکلاتی دارد و حضور من می‌تواند به تیم ملی کمک کند. برای تمام بازیکنان تیم ملی احترام قائل هستم، اما این صحبتی بود که با من مطرح شد.»

اظهارات فرهاد قائمی نشان داد تعداد بالای بازیکنان حاضر در اردو بر خلاف نظرات سرمربی تیم ملی است و او تحت هیچ شرایطی زیر بار دخالت فدراسیون نمی‌رود. الکنو که لیست اولیه خود برای حضور در المپیک را معرفی کرده است و خبرگزاری مهر روز شنبه آن را منتشر کرد نشان می‌دهد او به ترکیب نهایی خود رسیده و شاید در پست دریافت کننده در صورت نیاز تغییرات جزئی اعمال کند.

اظهار نظر بی‌موقع داورزنی و لطمه به تیم ملی/ «الکنو» زیر بار نرفت

تنها ۱۹ روز تا رویداد بزرگ المپیک باقی است و سرمربی تیم ملی نمی‌تواند در این زمان کوتاه تمرکز خود را بر تعداد بالایی از بازیکنان بگذارد. الکنو باید هرچه سریع‌تر تیم را برای المپیک آماده کند.

تصمیمات اشتباه و دخالت رئیس فدراسیون باعث شد نه تنها فشاری از بدنه تیم ملی برداشته نشود بلکه بازیکنی مانند فرهاد قائمی که لقب بمب انرژی تیم ملی را یدک می‌کشید و خاطرات خوبی در ذهن مردم حک کرده بود اینگونه با خشم و عصبانیت نسبت خط خوردنش واکنش نشان دهد.

کد خبر 5250701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • احمد IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      35 5
      واقعأ چرا؟؟ بهتر نبود جناب رئیس دخالت نکنند؟ قائمی از اسفندیار چه در سرویس و چه در دریافت یه سروگردن بالاتر هست، به لحاظ روحیه که (مهمترین ویژگی) یک بازیکن میتواند باشد که عالی عالی است.
    • پژمان فروتن IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      15 5
      فرهاد قاعمی محشر هستش...
    • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      21 1
      با سلام در تمام دنیا بازیکن تیم ملی را مربی تیم انتخاب میکند نه رئیس فدراسیون متاسفانه درهمه فدراسیونهای ورزشی کشور اعمال سلیقه وجود دارد.
    • رضوان IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      16 9
      حیف شد قائمی نیست..واقعا حیف..این اسفندیارو نمیدونم چرا دارن میبرن..اصلا کلاس کارش ب تیم ملی نمیخوره انصافا
    • محسن IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      13 4
      هر بازیکنی برای والیبال و یا هر ورزشی مثل یک سرباز می مونه . اگر به هر دلیلی نخواستن باید بیرون وایسته تشویق کنه . در هر صورت که این دوره ما نتیجه نمی گیریم پس چه بهتر که حداقل احترام گذشته حفظ شود .
    • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      20 0
      والیبال ما پر از حاشیه و واقعا باید از بعضی افراد پاکسازی بشه
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      7 3
      واقعا اگر هیچ کسی در کار مربی دخالت نکرده و مسئولیت عملکرد فوق افتضاح تیم فقط گردن ایشون، پس موندنش برا المپیک فقط خیانت به ورزش کشور،در حالیکه با مربیان داخلی، از این بدتر نتیجه نمیگیره حداقل
    • ایرانی IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۴
      4 1
      انضباط ودیسیپلین وسلسله مراتب ورفتار حرفه ای وتقسیم کار دقیق و واینکه شکست بخوریم
    • مازیار زارعی IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      9 0
      آقای داور زنی بگزارید مربی تصمیم گیری کند اگر خودت مربی بودی چرا مربی اوردی
    • علی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      6 2
      چه قائمی باشه چه نباشه سطح بازی ما همینه بخصوص که برای المپیک کشورهای مدعی تیم اصلیشونو میدون میآرن
    • M69 IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      5 6
      خوشحالم از کاری که الکنو کرد با این رئیس فدراسیون دمش گرم ، این مربی هست که میخواد تاکتیکی رو توی زمین اجرا کنه و نظر اونه که میگه آخر کدام بازیکن توی زمین باشه نه رئیس مافیایی فدراسیون ، قائمی اگر احترام برای تیم ملی قائل بود توی این شرایط این حرف ها رو نمی‌زد و طرف رئیس فدراسیون رو نمی‌گرفت
    • بهروز IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      6 2
      متاسفانه داورزنی چون در یک مقطعی که تیم ایران شناخته نشده بود و تیمهای دیگه نمیتونستن آنالیزش کنن یک سری نتایج خوب گرفت احساس میکنه صاحب والیبال و ورزش کشوره با دخالت بیمورد و بیجا فقط دنبال ابقای خودش هست
    • مردیکه مشنگ IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      4 4
      فقط باید هر چه سریع تر عبادی پور از تیم ملی اخراج بشه که عامل بدبختی تیم هستش و آلکنو که آبروی ایران را برده هم اخراج مربی ایرانی
    • مرتضی IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      2 1
      تیم ملی والیبال خندیدیم. بخدانرن بهتره اسمش وباید بزارن تیم دستگرمی درالمپیک🤣😂
    • عبدالرحمن IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      2 0
      تورا خدا شما بچه هایی که پانزده یابیست سال سن دارید نگن والیبال نتایج ضعیف یا افتضاحی گرفته من یادمه حدود ۱۲ یا ۱۳ سال قبل تمام تیم های دنیا تقریبا در یک سطح بودن و ما هم در آن دوران بهترین نتیجه ما یک چهارمی تو آسیا بود و آرزو داشتیم که یک گیم از کره و ژاپن و چین بگیریم چه برسه که اونها رو ببریم
    • حمید IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      1 0
      سلام وقتی سن و سال افراد از حدی بگذرد و طی سالهای قبل کار موثری کرده باشند و از همه مهمتر بازنشسته نشوند دیگر کسی جلو دار آنها نخواهد بود ورزش ما هم دچار این عارضه است در سایر ممل از افراد موفق بعنوان مشاور استفاده میشود اما ما ... !
    • حسن IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      1 0
      داورزنی فقط با اسم و اعتبار قائمی بازی کرد و خواست خودش زیر سوال نره👌
    • ناشناس RO ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      2 0
      حق با قائمی است آقای داورزنی و امثال او فقط دنبال حاشیه هستن و منافع خودشون با والیبال کشور کاری ندارن بنفعشون که والیبال پسرفت کنه
    • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      1 0
      رییس فدراسیون لطفا توکار سرمربی دخالت نکند خیلی هم توهم نزنید که توالمپیک بتونید پیروزی های زیادی داشته باشید یه کم فکرکنید بدونید که بقیه تیمها چقدر تمرین وبازی دوستانه داشته اند ولی تیم ما چطور همین که ایران به المپیک صعود کرده خیلی هم خوبه لطفا بعدازالمپیک هم ازاقای الکنو حمایت کافی بکنید
    • آفاق احمدی IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
      0 0
      چی بگم آخه ؟؟؟ با این برنامه آلکنو داریم کارو سخت میکنیم بردیا سعادت رو چرا خط زد؟ نه به من بگو چرا خط زد ؟
    • حیدر IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 2
      مهم اینه میلاد عبادی پور باشه و یکه و تنها درخشش تیم رو رقم بزنه 🤣🤣🤣
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 1
      پس دلیل سال ها بازی کردن میلاد عبادی پور در تیم ملی مشخص شد اونم در حظور استعداد های زیادی که تو کشور داریم اما این آقا همواره فیکس تیم ملی و رو مخ ترین بازیکن تاریخ هست .
    • Aysall IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      0 0
      بابا لطفا التماستون میکنم بردیا سعادت و ببرین این بازیکن خوب خودشو جلوی آقای آلکنو نشان داد اصلا عالی همه چیزش من عاجزانه درخواست دارم از فدراسیون و سر مربی که این بازیکن ببرید باور کنید عالی کار میکنه خیلی زیبا لطفا بببریشنش با تشکر ممنونم