۱۵ تیر ۱۴۰۰، ۸:۳۸

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

۲۵۶ مددجوی زنجانی صاحب شغل شدند

۲۵۶ مددجوی زنجانی صاحب شغل شدند

زنجان-مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: طی سه ماه سالجاری برای ۲۵۶ نفر از مددجویان کمیته امداد زنجان با اعتبار ۶ میلیارد و ۷۶ میلیون تومان اشتغال ایجادشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هدایت صفری گفت: طی سال گذشته چهار هزار و ۴۵۷ فرصت شغلی و کاریابی با تسهیلاتی بالغ بر ۱۰۵ میلیارد تومان ایجاد شد و امسال نیز هدف‌گذاری ایجاد پنج هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی جدید با اعتبار ۲۰۷ میلیارد تومان برای مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند است.

وی اظهار کرد: ۲۱۰ فرصت شغلی از مجموع اشتغال ایجادشده از طریق پرداخت تسهیلات اشتغال و ۴۶ فرصت شغلی جدید نیز با استفاده از ظرفیت‌های کاریابی در مناطق مختلف استان برای مددجویان تحت حمایت این نهاد ایجادشده است.‌

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه اشتغال از طریق کاریابی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه اشتغال و خودکفایی استان همچنان ادامه دارد، افزود: در سه‌ماهه اول سال جاری تعداد ۴۶ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از طریق مؤسسات و شرکت‌های کاریابی مشغول به کارشده‌اند.

صفری تاکید کرد: برای کارفرمایانی که مددجویان این نهاد را استخدام وبه کارگیری کنند، بسته‌های تشویقی گوناگونی در نظر گرفته‌شده است.

وی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری ۷۸ طرح اشتغال از طریق راهبران شغلی ایجادشده است، افزود: در این نوع فرآیند اشتغال‌زایی، راهبران شغلی تجهیزات و مواد اولیه هر شغلی را آماده کرده و در اختیار مددجویان قرار می‌دهند و محصول تولیدشده را از مددجو تحویل گرفته و به فروش می‌رسانند و مددجویان نیز از این طریق کسب درآمد می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ابراز داشت: طی سه ماه سالجاری برای ۲۵۶ نفر از مددجویان کمیته امداد زنجان با اعتبار ۶ میلیارد و ۷۶ میلیون تومان اشتغال ایجادشده است.

کد خبر 5251489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha