۱۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۶

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان:

حساسیت جامعه نسبت به پیشگیری از بیماری کرونا در زنجان افزایش یابد

حساسیت جامعه نسبت به پیشگیری از بیماری کرونا در زنجان افزایش یابد

زنجان-معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: باید حساسیت جامعه نسبت به پیشگیری از بیماری کرونا در استان افزایش یابد و مردم به این باور برسند که کرونا همچنان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی نافچی ظهر سه شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان در محل استانداری زنجان، گفت: کرونا همچنان جولان می‌دهد ولی مردم عادی نگاری می‌کنند و این اصلاً درست نیست.

وی اظهار کرد: هم اکنون که کشور با ویروس جهش یافته جدید کرونا به نام دلتا مواجه است و در استان‌های شرقی و جنوبی دیده شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌های اجتماعی و دوری از تجمعات تنها راه و ضرورت جلوگیری از ورود به پیک پنجم بیماری است، گفت: واکسیناسیون افراد تنها مانع از مرگ می‌شود.

مرادی نافچی تاکید کرد: رسانه‌ها باید با نوآوری و هنرمندانه همه مردم را از شرایط موجود و خطرات عادی انگاری وضعیت آگاه کنند و بدانند که بیماری دلتا وحشی‌تر از کرونا است.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا تهدید کننده سلامت، اقتصاد و معیشت مردم است، ابراز کرد: اگر دلتا وارد شود فعالیت‌ها دوباره مختل می‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان از فعالیت رسانه‌ها در انتخابات ریاست جمهوری قدر دانی کرد و افزود: رسانه‌ها در خصوص مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عملکرد بسیار خوبی داشتند.

مرادی نافچی افزود: رسانه‌های استان همراهی بسیار خوبی را با مدیریت استان دارند که قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: باید حساسیت جامعه نسبت به وجود بیماری کرونا در استان افزایش یابد و مردم بر این باور برسند که کرونا همچنان است.

کد خبر 5251865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha