۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۸:۲۲

معاون صمت بوشهر:

گرانفروشی و تقلب در صدر تخلفات صنفی استان بوشهر است

گرانفروشی و تقلب در صدر تخلفات صنفی استان بوشهر است

بوشهر- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: گرانفروشی و تقلب دارای بیشترین تعداد شکایت در استان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جمالی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله با تخلفات صنفی نظارت و بازرسی مستمر صورت می‌گیرد و پرونده‌های متعددی در این زمینه در استان بوشهر تشکیل شده است.

وی با اشاره به تشکیل هزار و شش فقره شکایت پیرامون کالا و خدمات در استان بوشهر طی سه ماهه نخست سال بیان کرد: ۲۷۶ فقره منجر به تشکیل پرونده شده است و ۶۵۰ فقره نیز غیر متخلف شناخته شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: طی این مدت ۸۰ فقره منجر به مصالحه و جلب رضایت شاکیان شده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه کالا بیشترین گزارشات و شکایت مربوط به نان، پوشاک، مرغ گرم، میوه و سبزی بوده افزود: در حوزه خدمات بیشترین شکایت مربوط به تعمیرات خودرو سبک، آرایشگاه‌های زنانه، تعمیر لوازم برقی و خانگی، مشاورین املاک و نصب آسانسور بوده است.

جمالی با بیان اینکه گران‌فروشی، تقلب، کم فروشی و عدم انجام تعهدات از بیشترین موارد تخلف بوده است ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات صنفی موضوع را به ما گزارش دهند.

کد خبر 5256676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha