۲۶ تیر ۱۴۰۰، ۲۰:۳۲

استاندار البرز:

امکانات درمانی البرز برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی بسیج شود

امکانات درمانی البرز برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی بسیج شود

کرج - استاندار البرز گفت: امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی استان برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی بسیج شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی عصر شنبه در جلسه ستاد استانی مقابله به کرونا که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه متأسفانه کرونا همچنان در تمام دنیا و همچنین ایران در حال جهش و افزایش است، اظهار کرد: اکنون در موج پنجم شیوع کرونا قرار داریم و به گفته سخنگوی ستاد مقابله با کرونا، البرز در راستای کنترل و مدیریت این موج خوب عمل کرده است.

وی با قدردانی از زحمات کادر بهداشت و درمان، ادامه داد: بر اساس اظهارات رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز، ظرف ۲۰ روز گذشته ۴۰ هزار واکسن در البرز تزریق شده و اعلام کردند که مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

استاندار البرز بیان کرد: باید دستورالعمل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا به جد رعایت شود چراکه عدم رعایت این اصول تبعات و خسارات جبران ناپذیری را همراه دارد.

وی تصریح کرد: واکسیناسیون باید با جدیت ادامه داشته باشد و ضرورت دارد فرمانداران در شهرستان‌ها نسبت به اتخاذ تدابیر لازم و فراهم نمودن امکانات، اهتمام ویژه ای داشته باشند.

شهبازی اضافه کرد: جان و سلامت تک تک افراد برای ما اهمیت دارد و باید تمامی امکانات و ظرفیت‌های بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی یاری‌رسان باشند.

وی متذکر شد: صنوف استان همواره همراه ستاد مقابله با کرونا بوده‌اند و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در بیشتر مواقع کرده‌اند و انتظار می‌رود نظارت در این حوزه بیشتر باشد.

کد خبر 5260089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha