۲۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۱

کاظمی خبر داد؛

فرصت اعتراض به انتخابات شوراها پایان یافت

فرصت اعتراض به انتخابات شوراها پایان یافت

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها با اشاره به پایان فرصت اعتراض به انتخابات شوراها گفت: هیئت نظارت استانها به هیئت مرکزی پیشنهاد داده که انتخابات شوراها در ۲۰ شهر ابطال شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، سید حمیدرضا کاظمی رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهابا اشاره به  به آخرین وضعیت رسیدگی به اعتراضات انتخابات شوراها گفت: زمان قانونی رسیدگی به اعتراض انتخابات شوراها در هیئت های نظارت استانی خاتمه یافته است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس افزود: استان‌هایی که هیچ گونه پیشنهادی به هیئت نظارت مرکزی نداشتند مشخص بوده که انتخابات را تایید کرده اند و آنهایی هم که نظر بر ابطال انتخابات شورای شهر خود را دارند پیشنهاداتشان را به هیئت مرکزی نظارت ارائه کردند.

وی بیان کرد: جلسه هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر و روستا را برگزار می‌کنیم و از رئیس هیئت نظارت استان‌هایی که نظرشان بر ابطال انتخابات شهرشان بوده هم دعوت می کنیم تا اسناد و مدارک مربوطه را ارائه دهند تا اینکه هیئت مرکزی نظارت نیز نظر نهایی خود را اعلام کند.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها اظهار کرد: انتخابات شوراهای حدود ۲۰ شهر از سوی هیئت نظارت استانها به هیئت مرکزی برای ابطال پیشنهاد شده که همگی هم از شهرهای کوچک استان‌های مختلف هستند.

وی عنوان کرد: با استناد به تخلفاتی که هیئت نظارت بر انتخابات استانها بررسی کرده به هیئت مرکزی برای ابطال انتخابات پیشنهاد شده تا اگر لازم باشد گروه بازرسی را مامور به بررسی در آن استان کنیم و در نهایت جمع بندی و نظر نهایی اعلام می شود  و احتمالا تا ۵ روز آینده هم نظر نهایی خود را به وزارت کشور اعلام خواهیم کرد.

کد خبر 5261510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha