۳۰ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۲

استاندار البرز:

کار مدیران و مسئولان تعطیلی ندارد

کار مدیران و مسئولان تعطیلی ندارد

کرج - استاندار البرز گفت: هر کدام از ما به عنوان کارگزاران نظام و خدمتگزاران مردم باید به حوزه وظایف و مسئولیت‌های خود آگاهی و اشراف کامل داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای معاونین و مدیران کل استانداری که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید قربان اظهار کرد: مدیران باید بدانند که کار و مسئولیت برای آنها تعطیلی ندارد، چراکه باید شبانه روزی در راستای بهبود شرایط مردم و ایجاد بسترهای آسایش و رفاه آنها پای کار باشند تا بتوانند به وظیفه اصلی خود جامه عمل بپوشانند.

وی با بیان اینکه مدیران باید در نظر داشته باشند که در مقابل مردم مسئول هستند، تصریح کرد: لحظه‌ای درنگ در این زمینه ممکن است مانعی ایجاد کند و در خدمت به مردم ناکام شویم.

استاندار البرز بیان کرد: امور و برنامه‌های بزرگی در البرز با اتحاد و همدلی و کار جهادی به سرانجام رسید، بنابراین ضرورت دارد تا آخرین لحظه مسئولیت خود در پست‌های مختلف این روند را تداوم و استمرار بخشیم و حتی یک لحظه از این امر غافل نباشیم.

وی تصریح کرد: کارآمدی نظام با اقدامات و فعالیت‌های ما نمود عینی پیدا می‌کند از این رو ما به عنوان کارگزاران نظام باید همواره پر قدرت و برنامه محور در میدان حضور داشته باشیم.

شهبازی با بیان اینکه مدیران باید به دغدغه‌های مردم آشنا باشند تا در نزد مردم ارزش پیدا کنند، متذکر شد: مدیریت مدیران با خدمت به مردم جایگاه پیدا می‌کند، بنابراین هر کس بیشتر به این موضوع توجه کرد آن فرد مدیر با ارزش‌تری خواهد بود.

کد خبر 5262947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha