۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۴۶

امام جمعه موقت اردبیل:

مشکلات کنونی کشور به خاطر سوءمدیریت است

مشکلات کنونی کشور به خاطر سوءمدیریت است

اردبیل- امام جمعه موقت اردبیل گفت: مسائل و مشکلات کنونی جامعه ناشی از عدم مدیریت و انتخاب نامناسب منابع انسانی است چرا که مدیران مناسبی انتخاب نشده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدعلی فروغی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب باید چنان عمل کند که نقطه امید مردم به یاس تبدیل نشود.

وی تلاش مذبوحانه دشمنان را در ناامید کردن مردم یادآور شد و گفت: در وهله اول باید منابع انسانی در این کشور درست مدیریت شود تا با روی کار آمدن افراد قوی، امین و حافظ بیت المال کارها سامان یافته و جلوی حقوق نجومی‌ها و ویژه خواری‌ها گرفته شود.

امام جمعه موقت اردبیل قطعی برق واحدهای صنعتی را در تابستان و قطعی گاز در زمستان را نمونه آشکار سوءمدیریت در کشور و استان اردبیل دانست و بیان کرد: انتظار می‌رود در دولت جدید بساط چنین بی مبالاتی‌ها برچیده و دولت با آینده‌نگری حداقل مشکلات آب، برق و گاز را رفع کند.

وی مردم را به صبوری و مقاومت دعوت کرد و گفت: نباید اجازه داد دشمنان از فضای نارضایتی مردم به نفع اهداف شوم خود سو استفاده کند.

حجت الاسلام فروغی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردبیل با اشاره به اقامه اولین نماز جمعه توسط آیت الله طالقانی اظهار کرد: اقامه نماز جمعه نعمت معنوی جمهوری اسلامی است.

وی افزود: نماز عالی‌ترین قدرت برای مؤمنان به صورت هدفمند و اصلاح رابطه انسان با پروردگار متعال است.

امام جمعه موقت اردبیل نماز جمعه را مهم‌ترین عبادت جمعی دانست و بیان کرد: عبادت جمعی شعائر است و یکی از مسائلی که باید در عبادت جمعی در جامعه اسلامی به آن توجه شود، فقرزدایی است.

وی در ادامه اذعان کرد: مردم امروز به اقدامات و برنامه‌های رئیس جمهور منتخب امید دارند و نباید رئیس جمهور منتخب اجازه دهد که امید مردم به یاس تبدیل شود.

فروغی به اقدامات دشمن برای ناامید کردن مردم تاکید کرد و گفت: امروز عدالت اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم باید مهم‌ترین برنامه رئیس جمهور منتخب باشد تا امید مردم محقق شود.

وی ادامه داد: امیرمومنان علی (ع) در نامه با مالک اشتر بر لزوم مهر و محبت به مردم را تاکید کرده و بر مردم داری مسئولان اشاره‌ای صریح دارد.

امام جمعه موقت اردبیل، انتخاب و مدیریت صحیح منابع انسانی را ضروری دانست و اظهار کرد: پروردگار متعال در قرآن، قوی بودن و آینده نگری را از شاخصه‌های منابع انسانی برای مدیریت جامعه اسلامی دانسته است.

وی تاکید کرد: مسائل و مشکلات کنونی جامعه ناشی از عدم مدیریت و انتخاب نامناسب منابع انسانی است چرا که مدیران مناسبی انتخاب نشده‌اند.

فروغی سو مدیریت را عامل ایجاد مشکلات اقتصادی، معیشتی و … در جامعه دانست و افزود مدیریت صحیح و آینده‌نگری می‌تواند بسیاری از مشکلات کنونی را رفع کند.

امام جمعه موقت اردبیل به لزوم هوشیاری و آگاهی در برابر اقدامات و توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و گفت: نباید اجاره داد تا دشمن به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

کد خبر 5263927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha