۳ مرداد ۱۴۰۰، ۵:۴۹

گزارش خبرنگار مهر از توکیو؛

ناهید کیانی در نخستین مبازره شکست خورد

ناهید کیانی در نخستین مبازره شکست خورد

تکواندوکار المپیکی تکواندو کشورمان نتیجه نخستین دیدار خود را به عضو تیم پناهندگان فدراسیون جهانی واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، در روز دوم از رقابتهای تکواندو بازی‌های المپیک امروز یکشنبه در مبارزه وزن ۵۷- کیلوگرم زنان، ناهید کیانی در نخستین مبارزه خود به دیدار کیمیا علیزاده تکواندوکار ایرانی تیم پناهندگان رفت و در پایان در پایانی ۱۸ بر ۹ بازنده شد.

وی برای حضور در گروه شانس مجدد باید منتظر حضور علیزاده در مبارزه نهایی باشد. علیزاده در مبارزه بعدی خود باید با «جید جونز» از انگلستان، قهرمان دوره قبل این وزن در المپیک و دارنده سه طلای جهان مبارزه کند.

میرهاشم حسینی دومین تکواندوکار ایران در روز دوم مسابقات تکواندوست که از ساعت ۷ صبح در وزن ۶۸- کیلوگرم در اولین دیدار باید با «یو جن هوآنگ» از چین تایپه مبارزه کند.

کد خبر 5264918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ایرانی IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      1 1
      کیمیا رو فرم و آماده نبود و بهتر بازی کرد و با اختلاف زیاد برد،وقتی کیمیا که رو فرم نیست این بود معلوم نیست ناهید کیانی چطوری سهمیه رو تونسته بوده بگیره،ضعیف بود
    • طاهره صالح NL ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      0 1
      کیمیا علی زاده که در انتخابی المپیک نتوانسته بود سهمیه بگیرد،چگونه روانه ی المپیک شدوچرا بازی اول اورا مقابل نماینده ایران قراردادند،واضح است کیمیا علی زاده ملعبه کرده خودش را علیه ایران دردست دشمنان ایران،برای کیمیا علی زاده و خانواده اش متاسفم
    • مهراب NL ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      0 1
      کمیته بین المللی المپیک کیمیا علی زاده که نتوانسته بودسهمیه المپیک بگیرد راخلاف قانون خودسان،وفقط به خاطر بازی بااعصاب ایرانیان به المپیک فرستاد،فقط برای تک بازی با نماینده ایران، کیمیا علی زاده قطعا به هیچ مدالی نخواهدرسید،مگربه کمک صهیونیست های دشمن ایران.