۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۹:۰۱

فرماندار اشتهارد خبر داد؛

افزایش اعتبارات راه‌های اشتهارد/ ایمنی راه‌ها افزایش یابد

افزایش اعتبارات راه‌های اشتهارد/ ایمنی راه‌ها افزایش یابد

اشتهارد - فرماندار اشتهارد گفت: در سال جاری شاهد افزایش خوبی در بودجه شهرستان به ویژه مسیرهای مواصلاتی که نیاز به بازسازی، ترمیم و روکش آسفالت، رفع نقاط حادثه‌خیز و نگهداری دارد، خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد شیبک بعد از ظهر دوشنبه در دیدار مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان که در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد، از افزایش اعتبارات راه‌های شهرستان در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: باید تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم به کار گرفته شود.

وی با تأکید بر اهمیت راه‌های مواصلاتی این شهرستان بیان کرد: راه‌های مواصلاتی اشتهارد به دلیل موقعیت جغرافیایی این شهرستان و اینکه نقطه اتصال ۶ استان غربی کشور به مرکز استان و پایتخت بوده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فرماندار اشتهارد تصریح کرد: امسال برنامه‌ریزی‌هایی در خصوص افزایش اعتبارات حوزه راه‌های شهرستان صورت گرفت و در سال جاری شاهد افزایش خوبی در بودجه شهرستان به ویژه مسیرهای مواصلاتی که نیاز به بازسازی، ترمیم و روکش آسفالت، رفع نقاط حادثه‌خیز و نگهداری دارد، خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ایمن‌سازی و بهسازی راه‌های اشتهارد با توجه به حجم بالای رفت و آمد به امری ضروری تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به افزایش بودجه حوزه راه با اجرای پروژه‌های مناسب در این زمینه شاهد افزایش ایمنی و کاهش حوادث در سطح جاده‌های این شهرستان باشیم.

شیبک متذکر شد: با شناسایی و رفع نقص نقاط پر تصادف و ایمن‌سازی و بهسازی راه‌های اشتهارد می‌توانیم تصادفات خودروها را در راه‌های برون‌شهری و روستایی این شهرستان کاهش چشم‌گیر دهیم.

تجهیز اشتهارد به ماشین‌آلات مورد نیاز راهداری

علی زندی‌فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز نیز با قدردانی از توجه ویژه فرماندار اشتهارد به حوزه راه‌های شهرستان گفت: عزم جدی ما هم همراهی و همکاری با تمامی دستگاه‌هایی است که می‌توانند در توسعه و ایمن‌سازی راه‌های مواصلاتی استان البرز به ویژه شهرستان اشتهارد ما را یاری کنند، استوار است.

وی از تکمیل چارت اداری و تقویت زیرساخت‌های مورد نیاز اداره راهداری اشتهارد و تجهیز ماشین‌آلات مورد نیاز این اداره خبر داد و افزود: همان‌طور که محورهای مواصلاتی اشتهارد برای مردم و کاربران راه و صاحبان صنایع به ویژه فرمانداری این شهرستان اهمیت بالایی دارد برای ما که متولی راه‌های استان هستیم نیز از اهمیت و جایگاه ویژه‌تری برخوردار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز تصریح کرد: وظیفه می‌دانیم که اعتبارات ویژه سازمانی و استانی را هم برای تقویت زیرساخت‌های محورهای شهرستان جذب کرده و اختصاص خواهیم داد.

وی متذکر شد: به دلیل اینکه جاده‌های شهرستان اشتهارد جزو جاده‌های پرتردد محسوب می‌شوند، افزایش ایمنی، بهسازی و توسعه این راه‌ها به امری الزامی تبدیل شده است و ما نیز همه امکانات را برای تحقق این امر به کار خواهیم گرفت.

کد خبر 5266346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha