۶ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۲۷

آمریکا: ایران با بازآفرینی مذاکرات وین امتیاز بیشتری کسب نمی کند

آمریکا: ایران با بازآفرینی مذاکرات وین امتیاز بیشتری کسب نمی کند

یک مقام آمریکایی مدعی شد که تلاش ایران برای مذاکره مجدد پیرامون مفاد تفاهم وین به کسب امتیازات بیشتر منجر نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آکسیوس، یک مقام آمریکایی مدعی شد: دولت جدید ایران نباید گمان کند که با بازآفرینی مذاکرات وین درباره احیای برجام امتیازات بیشتری به دست خواهد آورد.

آکسیوس به نقل از این مقام آمریکایی دخیل در مذاکرات وین نوشت که دولت «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا بحث های عمومی درباره برجام در داخل ایران را پیگیری می کند اما هنوز به نتیجه مشخصی پیرامون موضع دولت آینده دست نیافته است.

وی همچنین بدون اشاره به بدعهدی و نقض برجام توسط آمریکا، ادعا کرد که پنجره برای دستیابی به توافق برای مدت زیادی باز نخواهد ماند و ایران باید سریعاً به میز مذاکره بازگردد.

این مقام ارشد آمریکایی ادامه داد: امیدواریم آنها گمان نکنند بخاطر اینکه سرسخت تر هستند به امتیازات بیشتری از دولت قبل دست خواهند یافت.

کد خبر 5268154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      0 0
      با سلام بایدن رئیس جمهور یک دوره ای است وبعد آن باز ترامپ سر کار میاید وباز از برجام خارج میشود تا با این کار وضعیت اقتصاد ایران دوباره برهم زدند این بازی امریکا و متحدانش علیه ایران است محکم درمقابل زیاده خواهی امریکا بایستید آنها بلوف میزنند تا تضمین عدم خروج نگرفته اید کوتاه نیایید خدا با ماست
    • IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      0 0
      با سلام پیشرفت ایران در تولید سانتریفوژ وغنی سازی بیش از بیست درصد غربیها و اسرائیل را شدیدا به وحشت انداخته وامریکا با این قدرت جهانی را دوباره به پای میز مذاکره آورده آنها ناچار به امتیاز دهی هستند اسرائیل به دروغ میگوید مخالف بازگشت امریکا به برجام است اصلا اسرائیل امریکا را وادار به ورود مجدد کر
    • یاوری IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۷
      0 0
      ایران باید دولت اش را سبک و کارآمد و تا هزینه هایش کم شود. با عملیاتی کردن سریع و بادقت، و کارآمد و پاسخگو کردن تمامی نهادها و بخشها، می‌توان براحتی از پس بودجه ها و پروژه ها برآمد. اگر هم کسری بودجه ای در کار بود، می‌شود از کشورهای نزدیک وام و یا با سرمایه گذاری آنها در بخش‌های کلیدی جبران نمود.