۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۵۱

پنجره مهر؛

برگزاری مسابقات قهرمانی جودو نوجوانان و جوانانِ خراسان شمالی

برگزاری مسابقات قهرمانی جودو نوجوانان و جوانانِ خراسان شمالی

بجنورد - سرپرست هیئت جودو خراسان شمالی از برگزاری مسابقات قهرمانی این رشته در بخش های نوجوانان و جوانان خبر داد و گفت: نفرات منتخب در شهریور ماه به مسابقات کشوری در استان یزد اعزام می‌شوند.

علی محمدنیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات انتخابی جودو قهرمانی خراسان شمالی در بخش آقایان در رده سنی نوجوانان و جوانان با حضور ۸۵ نفر در ۲ روز به مناسبت عید غدیر خم به میزبانی سالن جودو مجموعه شهید علیدخت بجنورد برگزار شد.

سرپرست هیئت جودو خراسان شمالی در ادامه به نفرات منتخب استان در رده سنی نوجوانان و جوانان اشاره کرد و گفت: حسین قادری، مهدی قره‌قاش، سجاد برجی، امیرحسین ولیزاده، مهران محمدی بریمانلو، عباس اسکندریان و مصطفی پیروزی نفرات منتخب تیم جودو (نوجوانان) خراسان شمالی و محمد حسین بابایی، حسین سعیدی، مهدی قدیمی، رضا احمدزاده، امیرمحمد رمضانی، امیر محمد بریمانلو، صادق آذرنگ و فرشید ریحانی منتخبان تیم جودو جوانان خراسان شمالی بودند.

وی افزود: نفرات منتخب در شهریور ماه به مسابقات کشوری در استان یزد اعزام می‌شوند.

بهزاد وحدانی، سرمربی تیم ملی نوجوانان جودو نیز در گفتگو با مهر اظهار کرد: به دلیل حوادثی که برای جودو افتاد، بازیکنان مدتی از شرایط دور بودند اما سعی داریم شرایط را حالت عادی برگردانیم.

وی بیان داشت: این امر نیازمند حمایت مسئولان است.

کد خبر 5268966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha