۸ مرداد ۱۴۰۰، ۲۲:۴۰

صفحه اینستاگرام رئیس قوه قضاییه مجددا در دسترس قرار گرفت

صفحه اینستاگرام رئیس قوه قضاییه مجددا در دسترس قرار گرفت

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که صفحه اینستاگرام رئیس قوه قضاییه مجددا در دسترس قرار گرفت و شناسه‌های کاربری رییس قوه قضاییه در دیگر شبکه‌های اجتماعی نیز به زودی آغاز به کار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، صفحه اینستاگرام حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای رییس قوه قضائیه که یک روز پس از راه‌اندازی به دلایل اعلام نشده‌ای از سوی اینستاگرام از دسترس خارج شده بود با تلاش‌های فنی صورت گرفته مجدداً کار خود را آغاز کرد.

در ساعات اولیه آغاز به کار اینستاگرام @ejeii_org این صفحه با استقبال بسیار گسترده کاربران روبرو شده بود که به دلایل اعلام نشده از سوی اینستاگرام غیر فعال شد.

مرکز رسانه قوه قضاییه با اعلام ادامه‌دار بودن حضور رییس قوه قضاییه در شبکه‌های اجتماعی از دوسویه بودن ارتباط حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با مخاطبان و فعالان فضای مجازی خبر داده و قصد دارد صفحات دیگر رئیس قوه قضاییه در پلتفرم‌های مختلف را راه‌اندازی و به مخاطبان معرفی نماید.

کد خبر 5269071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      0 0
      اینستاگرام دید به نفعش نیست برای همين صفحه رو باز کرد چون متوجه شد این کار میتونه دلیل محکمی باشه برای طراحان وموافقان طرح صیانت فضای مجازی مجلس... برای همین چون انتقادات داخلی رو دید با خودش گفت بزار خودشون رو به جون هم بندازم ... خداوکیلی تفکر گردانندگان این شبکه ها از شیطان هم خطرناکتر و ....
    • ابزار دشمن IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      0 0
      شبکه های اجتماعی خوب و مفید است به شرطی که ابزار دست منافقین و دشمنان نباشه که دائم برای ملت و کشور هزینه درست کنند این قسمت را مردم باید در جریان قرار بگیرند که آیا آشوب های تلگرامی که کسب و کار مردم بهم میریزه و ابزار دست تخریب گران میشه خوبه یا بد؟!!