۹ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

طرح واکسیناسیون فرهنگیان در زنجان تا ۲۰ مرداد ماه ادامه دارد

 طرح واکسیناسیون فرهنگیان در زنجان تا ۲۰ مرداد ماه ادامه دارد

زنجان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: طرح واکسیناسیون فرهنگیان در استان زنجان از ۱۵ تیرماه سالجاری آغاز شده و تا ۲۰ مرداد ماه ادامه دارد.

پرویز قزلباش در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا در استان به خوبی جلو می‌رود، گفت: بیش از ۶۷ درصد از افراد بالای ۶۰ سال در استان واکسینه شدند.

وی با بیان اینکه طرح واکسیناسیون رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل بار شهری در استان زنجان آغاز شده است، اظهار کرد: در مرحله سوم واکسیناسیون عمومی علیه کرونا فرهنگیان و اساتید دانشگاه‌ها، نیروهای مسلح و رانندگان تاکسی و اتوبوس علیه کرونا واکسینه می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: واکسیناسیون فرهنگیان از ۱۵ تیرماه سالجاری آغاز شده و تا ۲۰ مرداد ماه ادامه دارد.

قزلباش با بیان اینکه سایر مشاغل تا نیمه شهریور ماه باید واکسینه شوند، تاکید کرد: زنجان در تزریق واکسن کرونا در سطح کشور عملکرد بسیار خوبی دارد.

وی با بیان اینکه از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲۸ هزار و ۱۰۶ نفر به علت ابتلا و یا مشکوک بودن به این ویروس در مراکز درمانی استان نمونه برداری یا بستری شدند، ابراز داشت: از مجموع بیماران مبتلا به این ویروس هم تا به امروز هشت هزار و ۳۶۲ نفر با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان یاد آورشد: در استان زنجان هم اکنون ۳۰۰ نفر به علت ابتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی بستری هستند.

کد خبر 5269289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مراد IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۹
      0 0
      با سلام خیلی از معلمین مثل بنده و خواهرم کرونا گرفتند و الان شرایط دریافت واکسن رو هم نداریم چون حداقل باید سه ماه تا پنج ماه بعد از بهبودی از کرونا واکسن زده شود چون اگر قبل سه ماه زده بشود باعث مرگ و یا کما و یا کاهش ایمنی بدن و یا باعث این میشود پادتن کامل در بدن ایجاد نشود حالا تکلیف ما چیست